سرویس: استان ایلام
کد خبر: 2955
|
16:55 - 1392/04/10
نسخه چاپی

نماینده ایلام در مجلس خبرگان:

آزادی مهران مرهون مجاهدت های بسیجیان و نیروهای مردمی بود

آزادی مهران مرهون مجاهدت های بسیجیان و نیروهای مردمی بود
نماینده ایلام در مجلس خبرگان گفت:آزادی مهران مرهون مجاهدت های بسیجیان و نیروهای مردمی بود.

به گزارش ایلام فردا،آیت الله طاهری نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به سالروز آزاد سازی شهر مهران در عملیات کربلای یک گفت: امروز روز قدردانی و قدرشناسی از کسانی است که با لبیک به فرمان امام خمینی(ره) مبنی بر آزادسازی مهران این شهر را از وجود دشمن بعثی خالی کردند و آن را به آغوش ایران برگرداندند.

وی با بیان اینکه امروز روزی عزیز و ماندگار است گفت: این پیروزی بزرگ مرهون مجاهدت های بسیجیان و نیروهای مردمی بود که در یک عملیات فشرده و رعد آسا بر سر دشمن بعثی ریختند و مهران را آزاد کردند.

نماینده استان ایلام در مجلس خبرگان گفت : آنچه اهمیت آزادی مهران را دوچندان کرد این بود که صدام گفته بود که مهران را در مقابل فاو آزاد خواهیم کرد اما رزمندگان اجازه ندادند و مهران با سربلندی تمام آزاد کردند.

آیت الله طاهری با تاکید بر اینکه باید قدردان رزمندگان، جانبازان و مجاهدت های این عزیزان و خانواده های آنان بود ادامه داد: مسوولین فرهنگی در همه‌ی سطوح و نهادها باید این حماسه را بیش از گذشته در قالب فیلم و هنر به نسل جوان معرفی کنند تا با این حماسه و پایمردی مردمان این دیار بهتر آشنا شوند و از آنان بعنوان الگوهایی ارزشمند استفاده کنند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد