سرویس: استان ایلام
کد خبر: 29490
|
13:10 - 1396/07/23
نسخه چاپی

با حضور استاندار ایلام؛

قرارداد آبرسانی به 23 روستای دره شهر امضاء شد

قرارداد آبرسانی به 23 روستای دره شهر امضاء شد
مراسم مبادله قرارداد بی او تی طرح آبرسانی به 23 روستای بخش سیکان شهرستان دره شهر با حضور استاندار ایلام برگزار شد.

به گزارشايلام بيدار، مراسم مبادله قرارداد بی او تی طرح آبرسانی به 23 روستای بخش سیکان شهرستان دره شهر با حضور استاندار ایلام برگزار شد. 

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان ایلام در این مراسم گفت: این طرح با سرمایه گذاری 151 میلیارد ریالی بخش خصوصی انجام می شود.

نورالله تیموری افزود: 56 کیلومتر خط انتقال ، 88 کیلومتر خط توزیع با حجم سالانه یک میلیون و 300 هزار متر مکعب آب و 11 مخزن برای اجرای طرح آبرسانی به 23 روستای بخش سیکان شهرستان دره شهر پیش بینی شده است.
وی تاکید کرد: مدت زمان اجرای این پروژه آبرسانی به مناطق روستایی این شهرستان 2 سال بوده و دوران بهره برداری نیز 20 ساله است.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان ایلام اجرای این طرح را در راستای منویات مقام معظم رهبری برای توجه به اقتصاد مقاومتی و بهبود شرایط رفاهی مناطق محروم ذکر کرد و ابراز امیدواری کرد با اجرای این طرح آبرسانی مشکل تامین آب ساکنان این مناطق مرتفع شود.
تیموری اضافه کرد: با توجه به خشکسالی سنوات گذشته و چالش های بخش روستایی برای تامین آب و محدودیت منابع مالی دولت از ظرفیت بخش خصوصی برای اجرای پروژه های آبرسانی استفاده خواهد شد.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد