سرویس: استان ایلام
کد خبر: 29328
|
10:46 - 1396/07/13
نسخه چاپی

به منظور بررسی آخرین تمهیدات قبل از اربعین؛

نشست فرماندهان مرزبانی غرب کشور در مرز مهران برگزار شد

نشست فرماندهان مرزبانی غرب کشور در مرز مهران برگزار شد
نشست هم اندیشی فرماندهان مرزبانی پایانه های مرزی غرب کشور در مرز مهران با هدف هماهنگی برای خدمت رسانی و تسهیل در تردد زائران اربعین حسینی برگزار شد.

به گزارشايلام بيدار، نشست هم اندیشی فرماندهان مرزبانی پایانه های مرزی غرب کشور در مرز مهران با هدف هماهنگی برای خدمت رسانی و تسهیل در تردد زائران اربعین حسینی برگزار شد.

سردار "قاسم رضایی"، فرمانده مرزبانی کشور در نشست هم اندیشی فرماندهان مرزبانی پایانه های مرزی غرب کشور در مرز مهران آخرین تدابیر و هماهنگی برای خدمت رسانی و تسهیل در تردد زائران اربعین حسینی 96 را بررسی و ابلاغ کرد.
وی اظهار کرد: امنیت و مدیریت محوطه قرنطینه که بعد از گیت گذرنامه تا صفر مرزی و خروج زائران نام دارد در هر چهار پایانه مرزی خسروی، مهران، شلمچه و چذابه بر عهده مرزبانی است که فرماندهان مربوطه برای مدیریت صحیح آن در راستای تسهیل در تردد زایران، طرح و تدبیر قابل اجرا آماده کرده اند.
فرمانده مرزبانی ناجا تاکید کرد: در هر سه استان تعیین شده علاوه بر برقراری امنیت و خدمات رسانی به زائران اربعین، مصمم به تشدید اقدامات امنیتی در دیگر بخش های مرزی هستیم، برای خلاها و معابر مرزی برنامه داریم کنترل و تقویت مرزها در دستور کار است.
سردار رضایی یادآور شد: کنترل تردد ایام اربعین، خدمات رسانی به زائران سید الشهداء( ع) و تسهیل در تردد آنها بعد اربعین سال گذشته در دستور کار بوده و با هماهنگی طرف های عراقی که خوشبختانه تعامل خوبی هم داریم سعی شده معایب سال قبل مرتفع شود.
وی ادامه داد: پیش بینی ما از حضور مشتاقان به شرکت در راهپیمایی بزرگ اربعین امسال بیشتر از سال گذشته است.
در این نشست سردار نظرپور فرمانده مرزبانی استان خوزستان، سردار پاکباز فرمانده مرزبانی استان کرمانشاه، سردار ستاره معاون عملیات مرزبانی ناجا، سرهنگ یحیی الهی فرمانده مرزبانی استان ایلام و جمعی از فرماندهان و معاونین هنگ های مرزی سه استان نکته نظرات خود را اعلام و بر آمادگی لازم برای خدمت رسانی و تسهیل در تردد زائران، همچنین تشدید مراقب و کنترل از حریم امنیتی مرزها اعلام کردند.

ایرنا

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد