سرویس: حسینیه ایلام بیدار
کد خبر: 29247
|
07:41 - 1396/07/10
نسخه چاپی

جانشین ستاد اریعین استان در گفتگو با ایلام بیدار خبر داد؛

استقرار دفتر موقت کنسولگری عراق در ایلام برای صدور ویزا

استقرار دفتر موقت کنسولگری عراق در ایلام برای صدور ویزا
جانشین ستاد اریعین استان ایلام از استقرار دفتر موقت کنسولگری عراق در ایلام برای صدور ویزا در روزهای آینده در شهر ایلام خبر داد.

"حسین کلانتری"، معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار اجتماعیایلام بیداردر خصوص آخرین اقدامات و برنامه های ستاد اربعین استان در روزهای باقی مانده تا حماسه بزرگ اربعین گفت: تمام تلاش ها در این است که  استان ایلام را برای پذیرایی از زائران اربعین حسینی آماده نماییم.

وی اظهار کرد: یکی از برنامه های اساسی توجه به راه های ارتباطی و منتهی به مهران در حوزه استان بوده و در این راستا آسفالت پارکینگ ها و کمربند غربی شهر مهران در دستور کار قرار گرفته است.

جانشین ستاد اربعین استان ایلام افزود: یکی از دغدغه های مهم،مشکلات محور ایلام به مهران است و در تلاشیم تا قسمتی از این محور ارتباطی تا اربعین اماده شود.

وی ادامه داد: بخشی از این محور ارتباطی توسط قرارگاه خاتم الانبیاء و  بخش دیگر هم شرکت های مرتبط با اداره راه و شهرسازی  در حال بهسازی هستند که بخش عمده ای از آن تا اربعین آماده و بخشی از این مسیر نیز باقی خواهند ماند که بعدا ساماندهی می شود.

کلانتری بیان کرد: نکته مهمی که باید زائران عزیز اربعین در نظر داشته باشند اینکه هیچ زائری بدون گذرنامه و ویزا از مرز مهران عبور نمی کند و هیچ کس هم بدون گذرنامه و ویزا وارد ایلام و مهران نشود.

معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام عنوان کرد: برجسته ترین بخش کار اربعین در استان ایلام، توسط مردم انجام گرفته و خود آنان هم این حماسه را در استان برگزار و هم به شکل سالم و منطقی از منافع هم بهره مند شوند.

وی اشاره کرد: یک نماینده کنسولی در روزهای آینده در شهر ایلام برای انجام کارهای صدور ویزا مستقر خواهد شد.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد