سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 29226
|
14:08 - 1396/07/08
نسخه چاپی

19 نفر در مرز مهران به دلیل خروج غیر قانونی از کشور دستگیر شدند

19 نفر در مرز مهران به دلیل خروج غیر قانونی از کشور دستگیر شدند
فرمانده مرزبانی استان ایلام از دستگیری ۱۹ تبعه ایرانی و خارجی در مرز مهران خبر داد که قصد داشتند بدون مدارک قانونی از مرز خارج شوند.

به گزارشايلام بيدار،سرهنگ "یحیی الهی" فرمانده مرزبانی استان در گفتگو با خبرنگار آوای مهران با اعلام این حبر گفت: در پی هوشیاری مرزبانان ما که بصورت شبانه روز مراقب حریم ولایت و کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی در مرزها هستند، تعداد19 تبعه ایرانی و خارجی که بصورت غیرقانونی قصد خروج از مرز را داشتند، دستگیر و تعدادی قمه از آنان کشف و ضبط گردید.

وی با اعلام اینکه دستگیر شدگان که تبعه برخی استان های کشور و همچنین تبعه کشور پاکستان بودند تحویل مقامات قضایی گردیدند، هشدار داد: در ایام محرم و صفر با تدابیر اتخاذ شده کنترل مرزهای استان تشدید یافته است، مرزبانان ما هوشیارانه بصورت شبانه روز مراقب حریم ولایت در مرزها هستند و با قانون شکنان حریم ولایت در صفر مرزی برخورد جدی و بدون اغماض خواهند داشت.

سرهنگ " الهی" توصیه کرد: زائرین محترم که به قصد زیارت عتبات عالیات و شرکت در کنگره عظیم اربعین به مهران می آیند توجه داشته باشند، بدون روادید و مدارک قانونی به مهران مراجعه نکنند و قصد خروج غیرقانونی هم به مخیله کسی نیاید، چون برخورد ما بر اساس تدابیر سلسله مراتب و وظیفه ذاتی و ماموریتی مان، قاطع و بدون اغماض خواهد بود.

وی افزود: زائر امام حسین(ع)  قانونمند است، زائر اربعین قدم روی دیده ما دارد، خدمت به زائران واقعی وظیفه و افتخارماست، تمام سعی و تلاش ما و سایر همکارانمان در سازمانهای امنیتی تسهیل در تردد زائران عزیز و برقراری امنیت این عزیزان است.

 

انتهای پیام/ش

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد