سرویس: استان ایلام
کد خبر: 2917
|
19:52 - 1392/04/05
نسخه چاپی

چند جمله حرف حق

چند جمله حرف حق
آنچه که بسیار مهم است و مورد تاکید مقام معظم رهبری نیز می باشد این است که باید با نگاهی منصفانه در کنار بیان نقاط ضعف، به خدمات مهم دولت و کارهای زیربنایی و سازندگی آن نیز اشاره کرد.

خدارحم سحری:حرف حق هم از هرکسی باشد باید شنید و تا حد امکان باید به آن عمل کرد. دل در گرو اسلام ناب محمدی (ص)داشتن ، انقلاب وولایت داشتن نقطه ی اوج کمال وافتخار می باشد.چراکه بنابه فرمایش حضرت امام (ره)حفظ نظام از اوجب واجبات می باشد.

مثال ما باسران فتنه وجریانهای همسو مثال آن دو زنی می باشدکه هرکدام مدعی مادر بودن کودکی داشتند ؛وقتی برای قضاوت خدمت امیرالمومنین(ع) رسیدند ،مولابا آن نگاه خدایی وتیز بینشان فرمودند: شمشیری برایم بیاورید تا سهم هرکدام از این دو زن را بدهم،.

آن زنی که مادر واقعی کودک بود به جهت دلسوزی از ادعای خود صرف نظر نمود(هر چند که امیرالمومنین(ع) این عمل را انجام نمی داد) و صرفا در جهت اثبات موضوع بودند،لذا کودک را به مادر حقیقی سپردند.

در طول تاریخ بشریت واسلام، مدعیان دروغین دفاع از دین وشریعت پیامبر(ص) کم نبوده اند و نیستند و این افراد با ایجاد بدعت های غلط در دین وقرائت های ناصواب تا جایی پیش رفتند که بعضی ها ادای پیامبری وبرخی هم لباس امیرالمومنینی رابه تن کردند.

آیا معاویه با آن روحیه متظاهر به دین اسلام در مقام امیرالمومنینی بود ؟از همه بدتر فرزند خلفش یزید دائم الخمروهوس باز که همواره سروکارش با سگها وبوزینه ها بود وآن فاجعه تاریخی که هرگز فراموش نخواهد شد رقم زد، می توانست امیرالمومنین امت اسلامی باشد ؟

ما قصد نداریم که سران فتنه رادر حد یزید قلمداد نمایم ، اما با توجه به مطالعه تاریخ زندگی ریاکارانه ومتظاهر معاویه می توان آنان را قابل قیاس دانست؛ و کم نبودند کسانی را که در صحنه های بعد از حوادث سال 88 هم در نقش معاویه وهم در نقش عمروعاص بازی کردند وتاجایی پیش رفتند وگستاخی نمودند حتی قصد بازیگری را در نقش ابو موسی اشعری ساده لوح را هم در برنامه داشتند اما باهوشیاری مردم ودرایت رهبر معظم انقلاب نقششان نقش بر آب شد.

اما اگر آنها پیروز میدان انتخابات می شدند قطعا نقش یزید راهم بازی می کردند،وبعضی ها هم که در جبهه ی فتنه گران نبودند اما تردید آنان قابل مقایسه با سپاه امیرالمومنین علی(ع)در جنگ صفین بود.

 افراد خشک مغزی که هر کاغذ سیاهه ای را قرآن پنداشتند وقرآن ناطق یعنی علی (ع) رامخالف قران!!!!!(وای بر چنین مردمی).

دربین آن جماعت خواصی بودند که امام المسلمین بایست براساس ذوق وشوق آنان می جنگیدوصلح می کرد؛مگر نه در سال 88سران فتنه وبی تفاوت ها از نظام ورهبری این خواسته را مطالبه می کردند؟

در آن زمان معاویه در سایه تزویر و شمشیرمی خواست خود را به کرسی خلافت برساند ،اما این بار سران فتنه هم باشمشیر آرای توهمی وهم با سلاح شورش در کف خیابانها می خواستند پیروزمیدان رقابت شوند!!!.

هرچند بعد از 8ماه کشمکش مردم در 9دی تیر خلاص برآنان زدند اما گویا این مار، هفت سر داشت وهمواره دست از مخالفت برنداشته ومرتبا برطبل خود می کوبیدند ودولت راناکارآمد جلوه می دادند،وبجای یاری نمودن، دولت برخواسته از رای ملت را مورد غضب وکینه توزی خود قرار دادند.

 شکست خوردگان انتخابات سالهای 84و88 از اینکه دولت انتخابی مردم ،ناکارآمد شود علنی و پشت پرده از هیچ کوششی دریغ نکردند وبسیار هم خوشحال می شدند وهیچ اعتباری برای آرا مردم قائل نبودند.

البته نه اینکه بخواهیم دولت آقای احمدی نژاد رامدینه فاضله بپندارم ویا از آن مطلق دفاع نماییم ،به اندازه کافی به عملکرد دولت ایشان در دوسال پایانی نقد منصفانه، نه کینه توزانه داریم .

اما به شهادت تاریخ ومردم وحتی دشمنان این نظام مقدس که از سر اجبار به آن اعتراف نمودند دولت نهم با محوریت اصولگرایان کارنامه ی قابل قبولی از خود بجای گذاشت، اما متاسفانه در دو سال اخیر بواسطه نفوذ جریان انحراف آنچنان دچار غفلت گردید که باخروج اجباری نیروهای ارزشی از بطن دولت عملا گفتمان اصولگرایی رابا چالش مواجه وشکاف بین مردم ودولت عمیق وعمیق تر شد.

حال شاید سران فتنه وجریانهای همسو بگویند از ابتدا خطر دولت نهم ودهم راگوشزد کرده ایم، با قاطعیت میگوییم اینچنین نیست .

شما در اشتباه بودید، چه بسا روزی روزگاری که آب از آسیاب افتاد مشخص شود دست فتنه وانحراف برای بد نام نمودن دولت در یک کاسه بوده است .

اگر هم سران فتنه بر موضع خود اصرار دارند بایست گفت بادستمال کثیف شیشه ی کثیف پاک نمی شود.

آنچه که بسیار مهم است و مورد تاکید مقام معظم رهبری نیز می باشد این است که باید با نگاهی منصفانه در کنار بیان نقاط ضعف، به خدمات مهم دولت و کارهای زیربنایی و سازندگی آن نیز اشاره کرد.

به هر حال آنچه درانتخابات سال 92اتفاق افتاد نه حاصل تفکر فتنه می باشد ونه حاصل تفکر انحراف؛ بلکه مردم از بین کاندیداها که همگی مورد تایید شورای نگهبان قرار گرفتند و پا به عرصه انتخابات گذاشتند فردی را انتخاب نمودند که از لحاظ حزبی وگروهی نه وابستگی به اصولگرایان دارد ونه به اصلاح طلبان ،ونه از اردوگاه فتنه مجوز حضور در صحنه گرفته و نه از انحراف ؛بلکه شخصیتی مستقل ،آرمان گرا،معتدل که وامدار هیچ گروه وجریان خاصی نمی باشد.

او وامدار مردمی است که دل در گرواسلام ،نظام ، امام (ره)، رهبری وشهدا دارند وجریانهاوتشکلهای درون نظام نبایست به فکر مصادره ایشان که منتخب ملت هستند به سود خود باشند وهر کس در عمل وگفتار می تواند به برنامه های ایشان کمک نماید این گوی واین میدان؛لذا دست دوستی به سمت ایشان دراز وقطعا منتخب ملت دست های صادق ومخلص راخواهد فشرد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد