سرویس: استان ایلام
کد خبر: 27201
|
07:36 - 1396/04/04
نسخه چاپی

امام جمعه دره شهر:

مدیرکل ارشاد آیات مربوط به کنسرت و ضرورت آن را بیان کند

مدیرکل ارشاد آیات مربوط به کنسرت و ضرورت آن را بیان کند
امام جمعه دره شهر گفت: مدیر کل ارشاد اسلامی استان ایلام لطف کنند آیات مربوط به کنسرت و ضرورت آن را برای آشنایی ما با قرآن بیان کنند.

به گزارشايلام بيدار به نقل ازسیمره خبر، "محمدجوادقنبربیگی"، امام جمعه شهرستان دره شهر در واکنش به سخنان مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام در نشست خبری دیروز (شنبه) گفت: مدیر کل ارشاد اسلامی استان ایلام لطف کنند آیات مربوط به کنسرت و ضرورت آن را برای آشنایی ما با قرآن بیان کنند.

"علی محمد نیاکانگ، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام دیروز در نشست خبری با اصحاب رسانه و مطبوعات با اشاره به اقدامات این اداره کل گفت: تاکنون 100 کنسرت موسیقی در استان اجرا شده که البته از مابقی استان ها از این حیث عقب بوده ایم.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام ادامه داد: نباید برنامه ای برگزار شود که هر کسی به راحتی آن را نقد کند ما هم دوست نداریم و کارشناس هستیم و آسیب ها را خودمان بهتر از هر کسی می شناسیم و پاسخگو هستیم.

نیاکان تأکید کرد: کارهای فرهنگی ریشه در قرآن و دین دارد و در راستای تبیین این فعالیت ها تلاش کردیم که کاری سبک و فعالیتی که در شأن مردم نیست را انجام ندهیم.

وی در پاسخ به این سوال اگر کنسرتی برگزار شود و شئونات اسلامی در آن رعایت نشود چگونه این برنامه و فعالیت ریشه در دین و قرآن دارد گفت: 38 سال است مردم ایلام همگام با انقلاب خون دادند و شهید دادند و از 430 کیلومتر مرز پاک حراست کردند؛ از بالا و دولت گذشته گله مندم که به استان ایلام کم توجهی شده و زیرساخت لازم برای اجرای کنسرت و موسیقی را نداریم.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام اضافه کرد: موسیقی آرام کننده است و خارج از ایران کسی در کنسرت ها نمی خواند؛ این خاک، خاک ایلام است و همه ما فرزند یک آب و خاک هستیم و باید عینک بدبینی را دربیاوریم.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب