سرویس: استان ایلام
کد خبر: 27164
|
18:10 - 1396/04/01
نسخه چاپی

فرمانده انتظامی شهرستان ایلام خبر داد؛

آمادگی پلیس جهت برقراری امنیت مراسم روز جهانی قدس در ایلام

آمادگی پلیس جهت برقراری امنیت مراسم روز جهانی قدس در ایلام
فرمانده انتظامی شهرستان ایلام گفت: پلیس با به کارگیری تمام توان رزمی عملیاتی و تجهیزاتی خود آماده برقراری نظم و امنیت مراسم راهپیمایی عظیم روز جهانی قدس است.

به گزارشايلام بيدار، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، حمید فتاحی"، فرمانده انتظامی شهرستان ایلام گفت : به منظور تأمین نظم وامنیت راهپیمایی عظیم روزجهانی قدس در روز جمعه پایانی ماه مبارک رمضان برنامه ریزی های لازم طراحی وتدابیر عملیاتی لازم اندیشیده شده است .

وی اظهار کرد : نیروهای پلیس در قالب گشت‌های محسوس و نامحسوس سواره و پیاده و نیز با استقرار اکیپ‌های ثابت در تمام مسیرهای راهپیمایی و تمام ورودی‌ها و گلوگاه‌ها، امنیت و آرامش این مراسم عظیم را تأمین خواهد کرد.

فتاحی  افزود : در روز جهانی قدس پلیس دوشاوش مردم در این راهپیمایی مقدس شرکت کرده و دست در دست ملت مشت‌های گره کرده‌اش را بر دهان استکبار و دشمنان اسلام خواهد زد.

فرمانده انتظامی شهرستان ایلام در پایان ضمن ابراز همدردی با ملت مظلوم فلسطین از عموم شهروندان خواست به منظور برقراری نظم وامنیت مراسم راهپیمایی عظیم روز جهانی قدس با  خادمان خود در نیروی انتظامی همکاری صمیمانه داشته باشند.

انتهای پیام/ الف

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد