سرویس: فرهنگ و هنر
کد خبر: 27159
|
17:47 - 1396/04/01
نسخه چاپی

آتش به اختیار فرهنگسرای قدس در ممانعت از تحریف امام(ره)

آتش به اختیار فرهنگسرای قدس در ممانعت از تحریف امام(ره)
همزمان با راهپیمایی عظیم روز جهانی قدس، فرهنگسرای خاوران با برپایی غرفه آتش به اختیار و غرفه عدم تحریف امام میزبان شهروندان انقلابی است.

به گزارشايلام بيدار، فرهنگسرای خاوران با برپایی 2 غرفه ی آتش به اختیار و غرفه عدم تحریف امام(ره) و همچنین اجرای زنده صحنه‌ای روز جمعه دوم تیر ماه از ساعت 8 صبح تا پایان راهپیمایی در چهارراه ولیعصر(عج) پذیرای مردم روزه‌دار است. 

غرفه ممانعت از تحریف امام (ره) با شعار تحریف امام ممنوع به جاذبه‌های امام تا موضوعاتی مانند مقایسه کاخ نشینی و کوخ نشینی، اشرافی گری و سبک زندگی ساده امام می پردازد،‌ چرا که امروزه برخی به دنبال تحریف امام و انقلاب هستند بنابراین یکی از اصلی ترین کارهای نهادهای فرهنگی، که دغدغه مقام معظم رهبری نیز هست این است که امام (ره) و شخصیت او را درست به جامعه معرفی نمایند. 
همچنین غرفه آتش به اختیار به موضوعات مختلفی که از دریچه نفوذ در حوزه فرهنگ و سبک زندگی ایرانی-اسلامی وارد شده است می‌پردازد که می‌تواند نقطه آغاز یک کار جهادی در راستای مسائل فرهنگی باشد و این نکته را یاداور می‌شود که باید مباحث فرهنگی را جدی‌تر از گذشته پیگیری کنیم. 
در همین راستا کسانی که اهل فکر و فرهنگ هستند و همچنین دستگاه‌های فرهنگی باید نسبت به دغدغه رهبر انقلاب پیشتاز بوده تا این کلام رهبری مورد تحریف و خدشه قرار نگیرد. 
مراکز فرهنگی هنری منطقه 15 در روز جهانی قدس همصدا با گروه های مقاومت و مردم مظلوم فلسطین در محکومیت یهودی سازی قدس و انتقال پایتخت اسرائیل به قدس با شعار «من عاشق مبارزه با اسرائیل هستم» پذیرای شهروندان تهرانی در فرهنگسرای قدس هستند.

انتهای پیام/ی

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد