سرویس: استان ایلام
کد خبر: 26577
|
12:37 - 1396/02/24
نسخه چاپی

رئیس ستاد مرکزی حجت الاسلام رئیسی در استان ایلام:

تبعیض میان قهرمانان و ورزشکاران پذیرفتنی نیست/ ورزش ایلام مورد ظلم واقع شد

تبعیض میان قهرمانان و ورزشکاران پذیرفتنی نیست/ ورزش ایلام مورد ظلم واقع شد
رئیس ستاد مرکزی حجت الاسلام رئیسی در استان ایلام گفت: تبعیض هایی میان ورزشکان در اعزام به مسابقات اسیایی و جهانی صورت می گیرد که قابل قبول نیست.

به گزارشايلام بيدار، نشست ورزشکاران و قهرمانان مدال آور استان ایلام صبح امروز (یکشنبه) با ستاد مرکزی حجت الاسلام دکتر سیدابراهیم رئیسی در استان ایلام برگزار شد.

"محمدتقی قاسمی"، رئیس ستاد مرکزی حجت الاسلام رئیسی در استان ایلام در نشست گفت: ورزشکاران، قهرمانان و مدال آوران در واقع همان راه شهدا در زمان دفاع مقدس را طی می کنند به گونه ای که آن زمان پرچم ایران و اسلام در دنیا برافراشته شد و در برهه کنونی نیز این عزیزان با زحمات شبانه روزی خود پرچم ایران اسلامی را در دنیا به اهتزاز در می آورند.

وی اظهار کرد: با توجه به این مهم و زحمات کثیری که ورزشکاران و قهرمانان و مدال اوران برای جامعه ورزش و استان و حتی کشور کسب می کنند لذا بی مهری به این عزیزان به هیچ وجه پذیرفتنی نیست.

قاسمی با بیان اینکه در حق ورزش ایلام ظلم شده است، گفت: بایستی نگاه ها به ورزش استان ایلام تغییر کند و این نیازمند انتخاب شخصی است که بتواند در این عرصه و سایر عرصه ها حرفی برای گفتن داشته باشد و به آن جامه عمل بپوشاند.

رئیس ستاد مرکزی حجت الاسلام رئیسی در استان ایلام ادامه داد: حتی در سطح بالاتر و در پایتخت نیز تبعیض هایی میان ورزشکان در اعزام به مسابقات اسیایی و جهانی صورت می گیرد که قابل قبول نیست.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد