سرویس: استان ایلام
کد خبر: 26559
|
08:37 - 1396/02/24
نسخه چاپی

سخنی با فرماندار آبدانان !

سخنی با فرماندار آبدانان !
جناب فرماندار، حضرت امیر المومنین علی(ع) حکومت را امانتی بر دوش مسئولان می‌داند و نه لقمه چرب و لذیذ و طعمه چپاول شدنی لذا مردم نباید به کسانی که قدرت از اموال بیت المال استفاده کرده و با ارقام نجومی می‌خواهند هزینه تبلیغات کنند رای بدهند.

به گزارشايلام بيدار به نقل ازآبدانان خبر، از دیدگاه امامان معصوم(ع) هرگونه قدرت سیاسی و دستیابی به دولت و حکومت، نوعی امانت است که صاحبان این امانت مردم هستند و باید به اهل آن بسپارند،حضرت امیر المومنین علی(ع) حکومت را امانتی بر دوش مسئولان می‌داند و نه لقمه چرب و لذیذ و طعمه چپاول شدنی لذا مردم نباید به کسانی که  قدرت از اموال بیت المال استفاده کرده و با ارقام نجومی می‌خواهند هزینه تبلیغات کنند رای بدهند.

طبق آنچه در سایت مربوط به فرمانداری آبدانان آمده است شما در جلسه شورای اداری روز چهارشنبه 20 اردیبهشت  به این موضوع تاکید داشته اید که" به دستگاهها یا نهادها اجازه نمی دهیم برخلاف وظیفه قانونی خود در انتخابات ورود پیدا کنند ." یا در مطلبی دیگر بیان کرده اید"انچه که ما امروز می بینیم این است که بعضی از جریانها و گروهها قصد دارند اعتماد مردم را به دستگاه مجری انتخابات کم رنگ کنند" ! همچنین گفته اید "ما در انتخابات بی طرف کامل هستیم!!! ،هیچ کس حق ندارد از تریبون های رسمی بر علیه هیچ کاندیدی حرفی بزند . از امروز تا پایان انتخابات به هیچکس اجازه چنین امری را نخواهیم داد ".

جناب فرماندار مردم با دیدن بنر تبلیغاتی دکتر روحانی بر درب فرمانداری که هنوز چهارچوب جای نصبش هست نسبت به دستگاه مجری اعتمادشان کمرنگ می شود ....همان بنری که بعد از اعتراض مردم در فضاهای مجازی و حقیقی با دستپاچگی برداشته شد.

جناب فرماندار! مردم با رفتن شما به "همایش رای اولی ها"دردبیرستان دخترانه حضرت زینب (س) شهر آبدانان و تبلیغ شما از امکانات آموزش پرورش به نفع دکتر روحانی نسبت به  مجری انتخابات اعتمادشان سلب می شود!

جناب آقای عسگری ! شما و بخشداران و دهیاران در این ایام که مجری انتخابات هستید به صورت مجموعه ای هماهنگ برای کاندیدای تان تبلیغ می کنید !!!

خواستم بگویم شمایید که قانون را رعایت نمی کنید و با آنکه مجری انتخابات هستید برای کاندیدای تان تبلیغ می کنید !طبق قانون مجری انتخابات نمی تواند برای هیچ کاندیدی تبلیغ کند!!!لطفا اول خودتان رعایت کنید بعد دیگران را نصیحت کنید!

تا جایی که مردم مشاهده می کنند ارگانها و نهادهای انقلابی به تاسی از فرمایشات رهبر معظم انقلاب از مردم جهت شرکت گسترده در انتخابات و نقشه برآب شدن خیالات خام دشمن در تلاشند و جز نهادهای دولتی هیچ ارگانی در صدد تبلیغ علیه یا له کاندیدای خاصی نیست!

 به استناد قانون ماده ۶۸ انتخابات ریاست جمهوری ، انجام هرگونه تبلیغات از تاریخ اعلام رسمی اسامی نامزدها به نفع له یا علیه نامزدهای ریاست جمهوری که جنبه رسمی و دولتی دارد ممنوع است و فعالیت کارمندان نیز در ساعات اداری و استفاده از وسایل وزارتخانه و ادارات دولتی به نفع کاندیداها ممنوع است.



انتهای پیام/ الف

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد