سرویس: استان ایلام
کد خبر: 26334
|
08:30 - 1396/02/09
نسخه چاپی

بیت المالی که بیت الحلال دولت است؛

استفاده ستاد انتخاباتی روحانی از امکانات و اموال دولتی در دانشگاه ایلام

استفاده ستاد انتخاباتی روحانی از امکانات و اموال دولتی در دانشگاه ایلام
نماینده ملت که اکنون مرد دولت است از هیچ کمکی برای پیروزی روحانی دریغ نمیکند و برای چندمین بار از اموال دولتی برای امور انتخاباتی ستادش استفاده می کند.

به گزارشايلام بيداربه نقل از ایلام پویا، استفاده ابزاری دولتیان از امکانات دولتی برای تبلیغات انتخاباتی، امری غیر اخلاقی ست که متاسفانه جامعه ما بعضا با آن مواجه می شود؛ متاسفانه در استان ایلام نیز شاهد این پدیده غیر اخلاقی هستیم. این در حالی است که "کدخدایی" سخنگوی شورای نگهبان استفاده از امکانات دولتی برای انتخابات ریاست جمهوری را جرم عنوان کرد.

   میرزایی نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی و رئیس ستاد آقای روحانی در استان، اخیرا در دانشگاه ایلام با ستاد انتخاباتی دانشجویان، تشکل اصلاح طلب انجمن اسلامی دانشجویان پیرو خط امام جلسه ای داشته است که با نام جلسه درون تشکیلاتی یاد شده اما بعدا معلوم شد که در این جلسه موضوعاتی با هماهنگی تبلیغاتی مطرح شده است.
این نماینده ملت که اکنون مرد دولت است از هیچ کمکی برای پیروزی روحانی دریغ نمیکند و برای چندمین بار استفاده از اموال دولتی را برای امور انتخاباتی ستادش به کار میگیرد و در حقیقت قصد ادای دین به صلاح طلب ها و اعتدالیونی را دارد که به واسطه آنها موفق به نشستن بر صندلی مجلس شورای اسلامی شده است.
از طرفی هم، پیشتر، "محمدرضا مروارید" استاندار ایلام در نشست فرمانداران استان ایلام خاطر نشان کرد: با رصد دقیق فعالیت ها از استفاده داوطلبان از امکانات و اموال دولتی و حتی موسسات عمومی جلوگیری و طبق قانون با خاطیان برخورد می شود.با توجه به تاکید استاندار به فرمانداران گویا این امر در ایلام اجرایی نشده و امکانات دولتی و بیت المال به بیت الحلال یک کاندید خاص تبدیل شده است.تا آنجایی که افتتاح ستاد آقای روحانی در سالن حلال احمر شهر ایلام برگزار شد که با توجه به حواشی و توهین مجری این مراسم به ساحت امام رضا (ع) آنقدر بحث حواشی داغ شد که مراجع عالیقدر در پاسخ به این هتک حرمت بیانیه داده و یک روز هم عزای عمومی اعلام شد.

در این راستا دکتر "علی اکبری"در گفتگو با ایلام پویا گفت: تشکلات دانشجویی معمولا جلساتی دارند که از افراد همسو و همفکر خودشان دعوت به عمل می آورند که این امر استفاده از امکانات دولتی در تبلیغات نیست.

وی اظهار کرد: این اولین و آخرین دیدار آقای میرزایی نیست و چیزی نیست که به آن دامن زده شود.

علی اکبری افزود: از نظر ما حضور آقای میرزایی در جلسه شورای تشکل مربوطه یک امر طبیعی است و هیچ استفاده امکاناتی تلقی نمی شود، هم اکنون هیچ جمعی وجود ندارد که در خصوص انتخابات صحبتی نداشته باشند که طبیعت امر است و این موضوع در این خصوص هم صادق است و یک رفتار طبیعی است.
 
با توجه به بالاگرفتن شور انتخاباتی و فعال شدن ستادهای انتخاباتی انتظار میرود که هیات های نظارت بر انتخابات با دقت نظر بالاتر و قاطعیت با خاطیان برخورد کنند.
 

 

انتهای پیام/ الف

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد