سرویس: استان ایلام
کد خبر: 26274
|
10:12 - 1396/02/04
نسخه چاپی

یادداشت؛

وقتی مجری قانون، قانون گریز می شود

وقتی مجری قانون، قانون گریز می شود
آقای فرماندار! آیا واقعا اطلاع ندارید حضور جنابعالي در جمعی تحت عنوان پرسش و پاسخ سیاسی برای منحرف کردن فکرنوجوانان براي تصميم گیری در انتخابات تخلف محسوب می شود؟

عباس خزلی::هردم ازاین باغ بري می رسد، تازه ترازتازه تری می رسد.

به دنبال تلاش تبلیغاتی برخی از مدیران و مسئولين دولتی برای جلب اعتماد مردم به رئیس جمهور این بارنوبت به رای اولی ها ودرمحل تحصیل آنان رسید تا بتواند با اعلام برخی مسائل پوچ سعی در بدست آوردن اعتماد نونهالان را داشته باشند.

اخیرا دریکی از شهرستانهای شمالی با هماهنگی آموزش و پرورش منطقه، دانش آموزان رای اولی سه دبیرستان را در يک دبیرستان و درمحل نمازخانه جمع و تحت عنوان پرسش و پاسخ سیاسی دانش آموزان با فرماندار جلسه ای برگزار می گردد.
 
همگان اطلاع دارند که فرمانداران منطقه مجری و برگزارکننده انتخابات در شهرستان و برابرقانون بايد مانع تخلفات انتخاباتی در حوزه ماموریت خود باشند که ظاهرا در این شهرستان خود فرماندار باني تخلف انتخاباتی می شود و این دانش آموزان با بصیرت هستند که موضوع را به آنان گوشزدمي کنند.

این جلسه با اجرای معاون آموزش پرورش و خيرمقدم گویی جناب رئیس آموزش پرورش منطقه آغاز می شود و زمینه را برای تبلیغات جناب فرماندار فراهم می کنند.
 
آقای فرماندار که اولین فرمانداری خودراتجربه می کنند و سعی دارد که کاملا خود را يک مدير با تجربه نشان دهد در آغاز به دستاوردهای هسته ای که این روزها شکست آن علنی شده می پردازد و در بخشی از سخنان خود اظهارمي کند که الان ما در مملکت درحال غنی سازی بیست درصد هستيم که حتی با تعجب نونهالان دبیرستان مواجه می شود.

جناب فرماندار که ظاهرا مدتی است مایحتاج خوراکی خود را از بیرون خرید نکرده به رسیدن تورم زير ده درصدی اشاره می کند که با اعتراض برخی دانش آموزان مواجه می شود که اعلام می دارند مگر جنابعالي چندسال است خرید نکرده اید که ادعای اینگونه می نمایید.؟

یکی از دانش آموزان از جناب فرماندار سوال می کند که یک عملکرد مثبت دولت را مي توانيد دراين شهرستان نام ببرید که ایشان به جاده سازی و عريض کردن جاده ها اشاره می کند ولی با سوال دانش آموزان کنجکاو مواجه  شده که مگر همین چند روزاخير برای نشان دادن عملکرد دولت چند دستگاه لودر در کنارجاده قرار دادن مي شودعملکرد دولت؟

جناب فرماندار! چه اتفاقی افتاده که امروز نونهالان ما با ناکارآمدی کاملا آشنا شده و فرزندانی که بايد اکنون جز به درس و بازی مشغول چیز دیگری نباشد اکنون مسائل اقتصادی و غیره را از من و شمابهتر بلدشده اند.

آیا واقعا اطلاع ندارید حضور جنابعالي در جمعی تحت عنوان پرسش و پاسخ سیاسی برای منحرف کردن فکرنوجوانان براي تصميم گیری در انتخابات تخلف محسوب می شود؟ این همان قانونگرایی است که هروز و جلسات و پشت تریبونهای مختلف از آن دم می زنید؟

چرا بايدکاري کنید که به دلیل اعتراض دانش آموزان مجبور به ترک جلسه و آن را نیمه تمام رها کنيد؟ نوجوان امروز با گذشته تفاوت بسیاری دارد، امروز این عزیزان بهتر از من و جنابعالي بر مسائل ریز و در زمينه های مختلف آگاهی دارند و هرگز شعار بدون عمل را برنمی تابند.
 
سعی کنید به مسائل قانونی خود بپردازید و تصمیم گیری را به خوداين عزیزان واگذارکنيد.
 
انتهای پیام/ الف

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب