سرویس: سیاسی
کد خبر: 2626
|
13:20 - 1392/03/07
نسخه چاپی

سردار شریف:

اخبار مربوط به حمایت یک فرمانده سپاه از کاندیدای خاص را تایید نمی‌کنیم

اخبار مربوط به حمایت یک فرمانده سپاه از کاندیدای خاص را تایید نمی‌کنیم
مسئول روابط عمومی کل سپاه در واکنش به برخی اخبار منتشره مبنی بر حمایت یکی از فرماندهان سپاه از کاندیدای خاص انتخابات ریاست جمهوری، گفت: این گونه اخبار را تایید نمی‌کنیم. ستادهای انتخاباتی کاندیداها چارچوب‌های اخلاقی و قانونی را مورد نظر قرار دهند.

به گزارش ایلام فردا به نقل از روابط عمومی سپاه، سردار رمضان شریف با اشاره به اهمیت انتخابات آینده و نقش حماسه سیاسی در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی و ملت ایران و نیز جوسازی‌های رسانه‌ای دشمن علیه سپاه و بسیج در این شرایط حساس اظهار داشت: افزایش روزافزون هجمه‌های رسانه‌ای علیه سپاه و بسیج در موسم برگزاری انتخابات مقوله‌ای تازه نبوده و ملت رشید و هوشمند ایران هیچگاه تحت تأثیر القائات رسانه‌های استکباری و صهیونیستی قرار نگرفته است.

وی افزود: اصحاب رسانه در کشور ما گواهی می‌دهند که سپاه هیچگاه از کاندیدا یا جناح خاصی در انتخابات‌های برگزار شده حمایت نکرده است و تمامی همت و تلاش خود را برای حضور پرشور و حداکثری مردم، ارائه ملاک‌ها و شاخص‌های کاندیدای اصلح و برتر در چارچوب معیارهای ولی فقیه و مقام معظم رهبری و همچنین تأمین امنیت برگزاری انتخابات بکارگرفته است.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ادامه با اشاره به انتشار برخی اخبار در روزهای اخیر مبنی بر اینکه یکی از فرماندهان عالی و محبوب سپاه در انتخابات ریاست جمهوری به فلان کاندیدا رأی خواهد داد، تصریح کرد: سپاه خبر مربوط به سخنانی که در گوشه و کنار برخی از عزیزان به فرماندهان سپاه منتسب می‌نمایند را تأیید نمی‌کند و همانگونه که در هفته‌ها و روزهای اخیر در مواجهه با رسانه‌ها و افکار عمومی اعلام کرده‌ایم مجدداً به صراحت می‌گوییم سپاه بدون ورود به مصادیق تنها به عرضه شاخص‌ها و معیارهای اصلح می‌پردازد.

شریف با توجه به اوج‌گیری فضای انتخاباتی و شدت یافتن عملیات روانی دشمن برای تأثیرگذاری بر حضور ملت ایران در عرصه انتخابات 24 خرداد و خلق حماسه سیاسی ماندگار و سرنوشت‌ساز تأکید کرد: از مسئولین و دست‌اندرکاران ستادهای انتخاباتی کاندیداهای محترم انتظار است آمال و آرزوهای خود در خصوص نظر سپاه را با گمانه‌زنی‌ها، روایتگری‌ها و انتساب برخی اخبار به فرماندهان و مسئولین این نهاد انقلابی و مردمی جستجو نکنند و در این شرایط خطیر چارچوب‌های اخلاقی و قانونی را مورد نظر قرار دهند.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب