سرویس: استان ایلام
کد خبر: 26223
|
07:51 - 1396/02/02
نسخه چاپی

گزارشی از لغو مناظرات زنده انتخاباتی؛

فرار بزرگ روحانی از پاسخگویی شفاف و زنده به مردم

فرار بزرگ روحانی از پاسخگویی شفاف و زنده به مردم
روحانی و دولت پیر تدبیر و امید که نای راه رفتن را دیگر ندارد، حال مانده است چه آماری در مناظره ها به مردم بدهد پس تنها راهی که می ماند فرار از واقعیت و پاسخگویی به مردم است.

به گزارشايلام بيدار به نقل از ایلام پویا، امروز ستاد انتخابات وزارت کشور برای اولین بار و در اقدامی تعجب برانگیز دستور داده که مناظره‌های انتخاباتی به صورت ضبط ‌شده برگزار شود.

متاسفانه در روزهای اخیر دولت به هر کاری دست می زند تا یک رای بیشتر در سبد انتخاباتیش ریخته شود.
 
دولتی که بیشترین توهین ها را نثار مردم کرده، حال مدام از اخلاق صحبت می کند و در حالی که علنا در مبارزات انتخاباتی قول صد روزه حل مشکلات اقتصادی را داد، رسانه ها را به دروغ پردازی متهم می کند.
 
دولت محرمانه ای که بیشترین اقدام در عدم شفافیت و پنهان کاری را داشته این بار تلویزیون را به عنوان رقیب پوششی خود محسوب کرد و در اقدامی اعجاب برانگیز دستور عدم پخش مستقیم مناظرات انتخابی را داده است.
 
البته این روزها شاهد اقدامات مختلفی برای پر کردن سبد آرا از سوی دولتمردان مشاهده می شود.
 
اضافه شدن یارانه خانواده های تحت پوشش نهادهای حمایتی، افتتاح مجدد طرح های افتتاح شده، سفرهای انتخاباتی رئیس جمهور و وزرا به استان ها و ابلاغ عدم پخش مناظره های انتخاباتی به صورت ضبط شده مواردی است که همه و همه به عنوان نامزدهای پوششی قرار است کمک کار دولتی باشد که آمارها نشان از عدم اقبال عمومی مردم به آن است.
 
البته مردم به عینه، گرانی، بیکاری، حمایت از حقوق های نجومی، فساد و رانت اقتصادی از جمله اختلاس 12 هزار میلیاردی صندوق ذخیره فرهنگیان و تعطیلی کارخانجات معتبر و دارای قدمت فراوان را مشاهده کرده اند و فریب این اقدامات پپولیستی را نخواهند خورد.
 
روحانی و دولت پیر تدبیر و امید نای راه رفتن را دیگر ندارد، حال روحانی مانده است چه آماری در مناظره ها به مردم بدهد؛ کارخانه ها تعطیل، برجام بی فرجام، آمار بیکاری بالا، قدرت خرید مردم و ارزش پول ملی و رتبه پاسپورت ایرانی هم پایین آمده است؛ پس تنها راهی که می ماند فرار از واقعیت و پاسخگویی به مردم است.


انتهای پیام/ الف

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد