سرویس: استان ایلام
کد خبر: 26107
|
20:22 - 1396/01/25
نسخه چاپی

یادداشت؛ عباس خزلی

سنگ تمام نمایندگان مجلس و دولتمردان در تبلیغات ریاست جمهوری!

سنگ تمام نمایندگان مجلس و دولتمردان در تبلیغات ریاست جمهوری!
برخي نمایندگان استان ضمن فراموش کردن دغدغه های مردم و مشکل معیشتی و بیکاری جوانان به کمک دولت آمده اند؛ یکی رئیس ستاد رئیس جمهورمي شود و دیگری بخشنامه تبلیغی دولت را در صفحه اینستاگرام خود قرار می دهد.

عباس خزلی:: عده ای دم از اخلاق ميزنند ولي اخلاق را زيرگامهاي بی رحمانه خود را له کرده اند، دیروز عده اي را متهم به دادن یارانه و سبد کالا مي کردند امروز خود در آستانه انتخابات بخشنامه چند برابر کردن یارانه مدجويان را صادر می کنند.

درحالیکه فقط یک ماه به انتخابات و پایان دوره ریاست جمهوريشان مانده ديروز در مقابل چشمان هشتادميليون ایرانی قول سروسامان دادن معیشت مردم را در 100 روز مي دادند و امروز در مقابل چشمان همان هشتادميليون ایرانی اظهارمي کند آدم عاقل مگر ميتواند قول سروسامان دادن را در 100 روزمي دهد تا ديروز از عدم اجرایی شدن برجام و بدعهدي آمریکا سخن به میان می اوردند امروز چهارسال آینده را نگهداری ازبرجام را وعده می دهد و امثالهم، مواردی که مردم ایران به خوبی ازپوچ بودن آنها کاملا اطلاع دارند.

سوالی که این روزها ذهن همه مردم را به خود مشغول کرده اینکه آیا یکی از شرایط وشاخصه های یک کاندیداهابراي تایید صلاحیت راستگویی نیست و اگر عکس آن مشاهده شود صلاحيت زیر سوال می رود؟ آیا شورای محترم نگهبان اینگونه موارد را رصد و مورد بررسي قرار خواهد داد?
امروز برخي از نمایندگان استان هم ضمن فراموش کردن دغدغه های مردم و مشکل معیشتی و بیکاری جوانان به کمک دولت آمده اند؛ یکی رئیس ستاد رئیس جمهورمي شود و دیگری بخشنامه تبلیغی دولت مبنی بر افزایش یارانه مددجویان را در صفحه اینستاگرام خود که یک حرکت تبلیغی از سوی دولت است را قرار می دهد و باکمال افتخار از آن دفاع می کند. حال ما مانده ایم که این مردم در کجاي دایره مجلس و دولت قرار دارند آیا برای نمایندگان مردم که با رای همین مردم به خانه ملت راه پیدا کرده اند مشخص نشده که استفاده از اعتبارات دولتی در آستانه برگزاری انتخابات صرفا تبلیغی بوده و اگر غير از اين است چرا طی چهارسال گذشته ضمن اینکه توسط دولت توجهی به محرومین نشد بلکه درصدی از اعتبارات دستگاهای حمایتی کم و یارانه بسیاری از افراد که زندگی خود را با پول یارانه ميگذرانند را قطع کردند روزه سکوت گرفتند.

اینگونه حرکات تبلیغی توسط دولت و سکوت نمایندگان دیگر جواب نمي دهد، کاش دولت صادقانه به مردم می گفت که توان رفع مشکلات شما را نداشتم و اینگونه خود را در بین اقشار مردم ضایع نمی کرد.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد