سرویس: استان ایلام
کد خبر: 26018
|
09:24 - 1396/01/20
نسخه چاپی

رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی ایلام:

عامل فروش داروی غیرمجاز در فضای مجازی دستگیر شد

عامل فروش داروی غیرمجاز در فضای مجازی دستگیر شد
رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان ایلام از شناسایی و دستگیری عامل فروش داروهای غیرمجاز در شبکه اجتماعی اینستاگرام خبر داد.

به گزارشايلام بيدار، "علی جمالی" رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان ایلام گفت:  در پی رصد کارشناسان پلیس فتا در فضای مجازی، صفحه‌ای در شبکه اجتماعی اینستاگرام که اقدام به فروش داروها و مکمل‌های غذایی به صورت غیرمجاز می‌کرد شناسایی شد.

وی در ادامه اظهار کرد: با توجه به ممنوعیت و غیرقانونی بودن فروش هرگونه دارو در فضای سایبر موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت.

رئیس پلیس فتا ایلام افزود: پس از بررسی‌های لازم و تحقیقات و انجام اقدامات فنی و تخصصی پلیسی متهم شناسایی و دستگیر شد.

این مسؤول انتظامی خاطرنشان کرد: متهم در ابتدا منکر موضوع شد اما پس از مواجهه با مستندات موجود به بزه ارتکابی معترف و در نهایت متهم به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

جمالی در پایان از خانواده‌ها و عموم مردم خواست، هرگز به افرادی که در شبکه‌های اجتماعی اقدام به فروش دارو می‌کنند اعتماد نکنند چرا که اکثر داروهای عرضه‌شده فاقد مجوز و یا تاریخ گذشته هستند و در صورت مواجهه با چنین مواردی مراتب را سریعاً از طریق وب سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir بخش تماس مردمی گزارش کنند.

انتهای پیام/ الف

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد