سرویس: استان ایلام
کد خبر: 26015
|
08:55 - 1396/01/20
نسخه چاپی

ایلام بیدار گزارش می دهد؛(بخش دوم)

اعتراض سازمان بازرسی استان به نحوه واگذاری پمپ بنزین شهید بهشتی ایلام/ پیگیری قضایی در حال انجام است

اعتراض سازمان بازرسی استان به نحوه واگذاری پمپ بنزین شهید بهشتی ایلام/ پیگیری قضایی در حال انجام است
واگذاری پمپ بنزین شهید بهشتی ایلام هر روز زوایای جدید به خود می گیرد و در تازه ترین پیگیری ها مشخص شد که مراحل واگذاری این جایگاه در حال پیگیری قضایی است.

گروه سیاسی ایلام بیدار::در ادامه گزارش نحوه واگذاری پمپ بنزین شهید بهشتی ایلام پایگاه خبری تحلیلی ایلام بیدار، به زوایای دیگر واگذاری این جایگاه پرداخته است.

در گزارش اول در این خصوص، شرکت پالایش و پخش فراورده های نفتی منطقه ایلام ضمن اعتراض خود به قیمت پایین واگذاری به مرکز اعلام کرد که حتی در تسریع این موضوع، مهلت 48 ساعته ای به شرکت پالایش و پخش فراورده های نفتی منطقه ایلام برای واگذاری جایگاه داده شد.

در ماه های گذشته پمپ بنزین شهید بهشتی ایلام که پیش از این در اختیار شرکت پالایش و پخش فراورده های نفتی بوده به یک شخص واگذار شده و از همان موقع حرف و حدیث های زیادی پیرامون آن شکل گرفته است.

خیلی ها معتقدند که این واگذاری رانت بوده و خود مالک کنونی پمپ بنزین نیز معتقد به واگذاری قانونی آن بوده است؛ علت شائبه رانت در این موضوع این است که این زمین تجاری دولتی 1850 متر با کلیه امکانات و با این قیمت پایین در اختیار یک شخص قرار گرفته است.

اما در ادامه پیگیری های خبرنگار ایلام بیدار با سازمان بازرسی استان ایلام زوایای دیگر واگذاری این جایگاه بررسی شد.

اعتراض سازمان بازرسی استان به نحوه واگذاری پمپ بنزین شهید بهشتی ایلام/ پیگیری قضایی در دست اقدام است

"عیسی هواسی"، مدیر کل بازرسی استان ایلام در گفتگو با خبرنگار ما در این خصوص گفت: این واگذاری از طریق سازمان خصوصی سازی به صورت مستقیم واگذار شده و در این راستا حتی شرکت پالایش و پخش فراورده های نفتی منطقه ایلام هم به نحوه واگذاری جایگاه شهید بهشتی ایلام معترض است.

این مسئول افزود: لذا از طرف سازمان بازرسی استان ایلام نامه ای به مرکز تهیه و ارسال شد که طی آن به وزارت نفت و سازمان خصوصی سازی تذکرهای لازم داده شده و در آن اشکالات منعکس شده است.

مدیر کل بازرسی استان ایلام ادامه داد: از آنجا که واگذاری قطعی شده اما مراحل کاری و پیگیری های قضایی هنوز در دست اقدام است.

هواسی بیان کرد: همکاران در تهران در حال پیگیری این موضوع هستند تا به نتجیه نهایی برسد.

وی با تأکید بر اینکه رسیدگی به این موضوع در حوزه جغرافیایی استان نیست، عنوان کرد: در این خصوص از طرف بازرسی استان نمی توان اقدامی را انجام داد و اگر در استان ایلام این واگذاری انجام می گرفت بنده به صورت مستقیم آن را باطل می کردم.

مدیر کل بازرسی استان ایلام در پایان خاطرنشان کرد: به شرکت ملی پخش فراورده های نفتی کشور اعلام شده تا نسبت به این موضوع اعتراض خود را اعلام کند.

در همین راستا پیگیری های مجدد ایلام بیدار با مسئول جایگاه شهید بهشتی ایلام بی نتیجه مانده است؛ پایگاه خبری تحلیلیایلام بیداردر روزهای آینده به زوایای دیگر واگذاری جایگاه شهید بهشتی ایلام نیز خواهد پرداخت.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد