سرویس: استان ایلام
کد خبر: 25976
|
08:52 - 1396/01/16
نسخه چاپی

ایلام بیدار گزارش می دهد؛

ادامه بی ثباتی در بازار میوه و سبزیجات/ اهتمامی برای کنترل قیمت ها نیست

ادامه بی ثباتی در بازار میوه و سبزیجات/ اهتمامی برای کنترل قیمت ها نیست
قیمت برخی میوه و سبزیجات در بازار سیرصعودی گرفته و شرایط بازار نشان می دهد که این سیر همچنان ادامه دارد.

گروه اقتصادی ایلام بیدار:: قیمت  برخی میوه و سبزیجات در بازار سیرصعودی گرفته و شرایط بازار نشان می دهد که این سیر همچنان ادامه دارد.

علیرغم بررسی و پیگیری های سایت های خبری استان مبنی بر لزوم توجه مسئولین به افزایش قیمت میوه و سبزیجات اما همچنان اهتمامی از سوی مسئولین برای نظارت و کنترل قیمت ها وجود ندارد.

پایگاه خبری تحلیلی ایلام بیدار از اواخر سال گذشته و از اوایل گران شدن قیمت میوه و سبزیجات پیگیر این موضوع بوده و طی گزارشی با عنوانگرانی بی سابقه میوه های عیدانه در ایلام و نارضایتی مردماین موضوع را پیگیری کرده است.

آخرین گزارش دریافتی از بازار سطح شهر از سیر صعودی قیمت پرتقال حکایت دارد بصورتی که قیمت هرکیلو پرتقال از شش تا هشت هزار تومان متغیر است.

این در حالی است که اکثر قریب به اتفاق پرتقال های موجود خشک و بدون آب هستند و عرضه چنین میوه ای با توجه به وضعیت آن منطقی به نظر نمی رسد.

علاوه بر این هرکیلو موز در بازار با قیمت شش تا شش هزار 500 تومان عرضه می شود، قیمت هر کیلو خیار دو هزار و 500 تا سه هزار تومان، هر کیلو گوجه از دو هزارو500 تا پنج  تومان و قیمت هرکیلو سیب شش هزار تومان است  که طبق گزارشی از سطح بازار انتظار می رود در چند روز آینده شاهد افزایش قیمت این میوه نیز باشیم.

متغیر بودن قیمت ها خود دلیلی محکم بر بی ثباتی قیمت ها در بازار میوه و تره بار است.

این موضوع نشان می دهد که همچنان هیچگونه اهتمام جدی از سوی مسئولان ستاد تنظیم بازار برای کنترل قیمت ها وجود ندارد.

انتهای پیام/ الف

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد