سرویس: استان ایلام
کد خبر: 24266
|
08:19 - 1395/09/22
نسخه چاپی

فرماندار شهرستان چرداول:

تنهاراه ساماندهی ازدواج بازگشت به فرهنگ اسلامی و سنت پیامبر است

تنهاراه ساماندهی ازدواج بازگشت به فرهنگ اسلامی و سنت پیامبر است
فرماندار شهرستان چرداول گفت:تنهاراه ساماندهی ازدواج بازگشت به فرهنگ اسلامی و سنت پیامبر است.

به گزارشايلام بيدار به نقل ازدیار زاگرس، دومین جلسه ستاد ساماندهی ازدواج جوانان شهرستان چرداول با حضور فرماندار شهرستان ، رییس اداره ورزش و جوانان ، روسای ادارات و موسسات آموزشی و فرهنگی شهرستان در سالن جلسات فرمانداری برگزار گردید.

در این جلسه پس از ارائه گزارش و پیشنهادات اعضاء این کمیته، "مراد یگانه "فرماندار شهرستان چرداول ضمن تبریک فرارسیدن میلاد مبارک پیامبر اکرم (ص) و هفته وحدت گفت: بحث ازدواج یکی از مهمترین موضوعات اجتماعی جامعه ما هست که باید به صورت جدی درخصوص راهکارهای عملی جهت تشویق و ترغیب جوانان برای ازدواج آگاهانه و فرهنگ سازی لازم برای خانواده ها درخصوص ازدواج آسان و بدون تجملات بحث و پژوهش و تبادل نظر گردد.

وی افزود: متأسفانه ضمن اینکه در حال حاضر آمار ازدواج در بین جمعیت در سن ازدواج پایین آمده، موضوع طلاق نیز به یکی از آسیب های جدی در جامعه تبدیل شده است.

فرماندار شهرستان چرداول اظهار داشت: طلاق از مشکلات جدی جامعه است که امیدواریم کارشناسان با انجام برنامه های تحقیقاتی و آموزشهای خاص و لازم به جوانان از این معضل فاصله بگیریم.

یگانه با اشاره به اینکه بیشترین رشد اعتبارات سال 96 در حوزه ورزش و جوانان خواهد بود،اظهار داشت:  اداره ورزش و جوانان با همکاری سایر اعضاء و بویژه آموزش و پرورش و دانشگاه ها زمینه نهادینه نمودن آموزش های جامع و فراگیر به جوانان در آستانه ازدواج را فراهم آورند.

انتهای پیام/ الف

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد