سرویس: استان ایلام
کد خبر: 24264
|
08:55 - 1395/09/22
نسخه چاپی

ایلام بیدار گزارش می دهد؛

فعالیت انتخاباتی زودهنگام شورای شهر/ تبلیغات محسوس در شبکه های اجتماعی

فعالیت انتخاباتی زودهنگام شورای شهر/ تبلیغات محسوس در شبکه های اجتماعی
در برخی محافل به خصوص در شبکه های اجتماعی برخی افراد که قصد شرکت در انتخابات شوراهای شهر را دارند اقدام به راه اندازی گروه هایی تحت عناوین مختلف کرده اند.

گروه سیاسی ایلام بیدار::بیش از پنج ماه تا برپایی دو انتخابات مهم ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا باقی مانده و از آنجا که قرار بر برپایی این انتخابات همچون دوره های گذشته در خرداد ماه بود اما به دلائلی در اردیبهشت ماه سال آینده یعنی زودتر از موعد مقرر برگزار می شود.

اگر چه این روزها به تدریج به ایام انتخابات نزدیک می شویم اما زمان زیادی تا تبلیغات انتخابات باقی مانده اما در برخی محافل به خصوص در شبکه های اجتماعی برخی افراد که قصد شرکت در انتخابات شوراهای شهر را دارند اقدام به راه اندازی گروه هایی تحت عناوین مختلف کرده اند.

این در حالی است که  دو انتخابات مهم دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای شهر و روستا بر اساس موافقت شورای نگهبان در 29 اردیبهشت سال آینده برگزار می‌شود، که بر اساس جدول زمانبندی تعیین‌شده داوطلبان نیز پس از اینکه صلاحیت‌شان از سوی شورای نگهبان بررسی و موردتأیید قرار گرفت می‌توانند از 8 تا 27 اردیبهشت ماه یعنی به مدت 20 روز به تبلیغات انتخاباتی و تشریح برنامه‌های خود بپردازند.

بر همین اساس داوطلبان ‌برای شرکت در پنجمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا می‌توانند از تاریخ 30 اسفندماه سال جاری تا 6 فروردین‌ماه سال 96 نسبت به ثبت‌نام و شرکت در انتخابات شوراها اقدام کنند.

همچنین کاندیداهای نهایی پنجمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا به مدت 7 روز مهلت تبلیغات دارند که زمان تبلیغات آنها از 21 تا 27 اردیبهشت‌ماه تعیین شده است.

با وجود اطلاع رسانی از قبل صورت گرفته و براساس جدول زمانبدی ارائه شده در خصوص انتخابات سال 96 اما گویا برخی افراد بدون در نظر گرفتن موارد ذکر شده در شبکه های اجتماعی استان ایلام با راه اندازی گروه هایی هر چند بدون ذکر استفاده رسمی از انتخابات ، می توان به راحتی از مطالبی که افراد در این گروه ها قرار می دهند فهمید که پیام هارنگ و بوی انتخاباتی برای شوراهای شهر ایلام دارد.

شایسته است، افرادی که قصد شرکت در انتخابات شوراهای شهر و روستای ایلام را دارند براساس جدول زمانبندی ارائه شده که در بالا به آن اشاره شد اقدام به تبلیغات قانونی کنند.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد