سرویس: اقتصادی
کد خبر: 24259
|
13:52 - 1395/09/21
نسخه چاپی

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) خبر داد؛

اجرای 445 طرح اقتصاد مقاومتی در ایلام طی امسال

اجرای 445 طرح اقتصاد مقاومتی در ایلام طی امسال
فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) گفت: تعداد 445 طرح اقتصاد مقاومتی با هزینه 66 میلیارد ریال طی سال جاری در استان ایلام ایجاد شده است.

به گزارش خبرنگار اقتصادیایلام بیدار، سردار "سیدصادق حسینی"، فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام در همایش طلایه داران اقتصاد مقاومتی گفت: در واقع قدرت یکی از مهمترین مولفه های هر کشور و نظامی محسوب می شود و در این راستا قدرت اقتصادی از مهمترین این مولفه است.

وی اظهار کرد: هر کشوری برای پیشبرد اهداف اقتصادی خود به دنبال بومی کردم برنامه ها است تا از این طریق بتواند به خارج وایسته نباشد و برای همین منظور اگر در نظام جمهوری اسلامی بتوانیم سیاست های اقتصاد مقاومتی را آنگونه که خواسته رهبری است اجرایی کنیم بسیاری از مشکلات کنونی مرتفع خواهند شد.

این فرمانده نظامی افزود: در حقیقت بهترین راهکار برای خروج از بن بست و افزایش قدرت ملی تحقق اقتصاد مقاومتی است و این دستاوردهای داخلی هستند که قدرت دولت را افزایش می دهد.

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام ادامه داد: بایستی در سطح کشور برنامه های دقیق و منسجم از جمله مبارزه با قاچاق کالا، ایجاد قرارگاه های اقتصادی در استانها و نیز تغییر در اصلاح ساختار سازمانی صورت گیرد تا وضعیت بهتری پیش روی نظام قرار گیرد.

حسینی با بیان اینکه شرایط کنونی اشتغال مناسب نیست، گفت: باید با استفاده از روش های بومی و ارتقا به توان داخلی مشکلات را حل کند و با این اقدام به خودی خود برای جوانان نیز شغل فراهم می شود.

وی در ادامه با اشاره به فعالیت گروه های جهادی در سطح استان ایلام بیان کرد: تعداد 75 هزار و 33 نفر روز در فصل تابستان امسال در قالب این گروه ها فعالیت داشتند که برای انجام این اردوها که در حوزه های مختلف عمرانی، آموزشی و فرهنگی است بهترین زمان خود را صرف خدمت به مناطق محروم کردند.

این فرمانده نظامی اشاره کرد: تعداد 445 طرح اقتصاد مقاومتی با هزینه 66 میلیارد ریال طی سال جاری ایجاد شده است و این اهمیت بسیج را نشان می دهد که با بسیج کردن نیروی مردمی می توان در جهت پویایی اقتصاد گام برداشت.

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام با تأکید بر اینکه نیازی به خارج نداریم گفت: هیچ عقل سلیمی او هیچ عاقلی نمی پذیر که ما بخواهیم داده های خود را از دست بدهیم و سود آن را به دیگری تقدیم کنیم و تقدیم کردن دستاوردها به دشمن سودی را در پی نخواهد داشت.

حسینی اضافه کرد: حتی در این قضیه برجام امریکایی ها ثابت کردند که به عهد خود پایبند نیستند و جز تامین منافع خود به هیچ توافق نامه ای عمل نمی گند.

در پایان این مراسم از 66 فعال حوزه اقتصاد مقاومتی و گروه های جهادی استان ایلام تجلیل شد.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد