سرویس: استان ایلام
کد خبر: 23171
|
14:26 - 1395/07/16
نسخه چاپی

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام:

دستگاه های امنیتی با فرد پشت پرده تئاتر برخورد کنند/ در صورت عدم برکناری این فرد شخصا شکایت می کنم

دستگاه های امنیتی با فرد پشت پرده تئاتر برخورد کنند/ در صورت عدم برکناری این فرد شخصا شکایت می کنم
امام جمعه ایلام گفت: صحنه های مبتذل این جشنواره نمادی از جشن و هنر زمان شاه در شیراز است.

به گزارش خبرنگار سیاسیایلام بیدار، حجت الاسلام والمسلمین "محمدنقی لطفی"، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در خطبه های این هفته نماز جمعه در محل مسجد جامع ایلام اظهار کرد: متاسفانه اخیرا در مرکز استان ایلام جشنواره ای برگزار شده که شاید در طول تاریخ انقلاب اسلامی بعنوان فضاحت بارترین جشنواره در طول انقلاب باشد.

وی گفت: بنده اگر فیلم این تئاتر جشنواره را مشاهده نمی کردم باور نمی کردم که در استان ایلام مهد شیران و دلاورمردان و جایی که هر خیابانش، کوچه و محفلش جای یک شهید و خون هزاران شهید در این شهر ریخته شده و علاوه بر این در طول هشت سال دفاع مقدس گذرگاه دلاوران و قدمگاه لشکریان اسلام و اکنون که در ایام محرم و در آستانه عاشورا و اربعین که قدمگاه میلیون ها زائر است، یک تئاتر در قالب جشنواره ای اجرا و به همه مقدسات در آن توهین شود.

امام جمعه ایلام افزود: در این نمایش موهن، سه دختر بزک کرده حضور داشته و تحرکات این سه دختر در این فیلم بسیار زننده و شهوت انگیز است که با سه جوان دیگر و شخص دیگری که میانسال بوده و ریش قلابی دارد، یکی از دخترهای این نمایش زننده آنچنان با این مرد میانسال حرکات زننده انجام می دهد که جای تعجب دارد.

لزوم ورود سپاه، اداره اطلاعات و دستگاه قضایی

نماینده ولی فقیه در استان تاکید کرد: بنده در اینجا اعلام می کنم دستگاه اطلاعاتی استان و سپاه پاسداران با کسانی که این جشنواره و نمایش را برگزار کرده و بعد هم در این نمایش به رهبری، همه مقدسات و شهدا توهین شده و نظام اسلامی را که در رأسش ولی فقیه است را به پادشاه ناکارآمد تشبیه می کنند، اعلام می کنم اگر با برگزارکننده شخصی که اسمش را در این جایگاه مقدس بر زبان نخواهم آورد چرا که نباید اسم انسان های ناپاک را در این مکان گفت، در قالب چنین جشنواره هایی در این استان شهید پرور و ولایت مدار که قدمگاه زائر حسینی است، اگر برخورد نشود مجبور می شویم شخصا وارد عمل شوم.

صحنه های مبتذل این جشنواره نمادی از جشن و هنر زمان شاه در شیراز است

لطفی بیان کرد: ترویج روابط مردان و زنان، رواج پوشش های نامتعارف در قالب لباس های بدن نما، ترویج رقص و بدتر از آن نمایش های خارج از عرف جامعه و به تصویر کشیدن صحنه های مبتذل در این جشنواره نمادی از جشن و هنر زمان شاه در شیراز است.

وی عنوان کرد: پایمال کردن ارزش های ایثار و شهادت، نمایش فلاکت مردم و مشغول کردن ذهن مسئولان به مباحث سرگرم کننده، حرکات جنسی روی صحنه از جمله مواردی است که در این تئاتر ا جرا شده، حال عده ای این نمایش را بعنوان هنر اسلامی معرفی می کنند و باید گفت نفرین بر این هنری که شما به نام اسلام اجرا کردید.

فرد برگزار کننده مشروعیت مسئولیت ندارد

امام جمعه ایلام تأکید کرد: آن کسی که این کار را انجام داده و به هر دستگاهی که مربوط است، اعلام می کنم که این آقا مسئولیتی نداشته باشد چرا که مشروعیت لازم را ندارد و حقوقی هم که می گیرد حرام است.

نماینده ولی فقیه در استان اضافه کرد: ریاست محترم ارشاد اسلامی استان ایلام، کسی که این جشنواره را برگزار کرده حق هیچ گونه مسئولیتی ندارد و از سپاه پاسداران و اداره اطلاعات و نیروی انتظامی می خواهم به این قضیه ورود کنند و در غیر این صورت بنده بعنوان مسئول ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر وظیفه دارم با این منکر که بزرگترین منکر علیه نظام  و ارزش ها است، بعنوان شاکی وارد میدان شوم.

لطفی تصریح کرد: از انجا که توهین به مقامات کشور سنگین ترین مجازات را نیز در پی دارد لذا دستگاه قضا نیز باید به این موضوع رسیدگی کند.

امام جمعه ایلام گفت: چه دلیلی وجود دارد عده ای بخواهند به مقدسات یک نظام در قالب هنر اهانت کنند و امیدواریم شاهد برخورد  انقلابی مسئولان باشیم.

لیست مدیران نجومی‌بگیر لکه ننگی بر مدیریت اقتصادی کشور است

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به حقوق های نجومی نیز گفت:  دریافت ناعادلانه حقوق‌های نجومی برخی مدیران مصداق بارز غارتگری و سرقت بیت‌المال و خیانت آشکار به انقلاب و آرمان امام و شهیدان است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: لیست مدیران نجومی‌بگیر لکه ننگی بر مدیریت اقتصادی کشور است، گزارش رئیس دیوان محاسبات کشور درباره 400 مدیر نجومی دلیل روشنی بر رانت‌خواری و سوء استفاده گسترده مدیران متخلف از بیت‌المال و خیانت به انقلاب و نظام و خون هزاران شهید است و افزون بر این زمینه حاکم شدن فرهنگ اشرافی‌گری بر فضای کشور اسلامی را فراهم می‌کند و این نحوه مدیریت در نظام اقتصادی و بانکی در تضاد با آرمان‌های امام و رهبری است.

وی ادامه داد: امام راحل در وصیت‌نامه سیاسی و الهی خود به این خطر گوش‌زد کرده و تاکید فرمودند مبادا بگذارید انقلاب به دست نااهلان بیفتد، دریافت‌کنندگان حقوق‌های نجومی آن‌هم در سطح مدیران و دستگاه‌های اقتصادی و بانکی مصداق بارز مرفهین بی‌درد است.

امام جمعه ایلام اضافه کرد: قطعا در اثر سوءمدیریت دستگاه‌های مربوطه و عدم نظارت دقیق عناصری که اعتقادی به انقلاب و نظامی ندارند با نفود در مراکز حساس اقتصادی و غارت بیت‌المال بزرگ‌ترین لطمه را به انقلاب زدند.

دیپلماسی التماس و لبخند سبب افزایش تحریم‌ها شد 

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام همچنین به نحو دیپلماسی در برابر آمریکایی‌ها اشاره کرد و ادامه داد: احساس ضعف و فقدان روحیه انقلابی در برابر گستاخی‌های مقامات آمریکایی بدترین حالت برای سیاستمداران در مذاکرات هسته‌ای و توافق با قدرت‌های اتمی جهان بود.

لطفی با اشاره به ناتوانی آمریکایی‌ها و ناچاری آنها برای تن‌دادن به مذاکره با ملت ایران تصریح کرد: ناتوانی در برابر ملت ایران، آنها را وادار به مذاکره کرد، اما متاسفانه در روند مذاکرات مسؤولان ارشد سیاست دیپلماسی التماس و لبخند در پیش گرفتند و با اعتماد به دشمن کینه‌توز نه‌تنها به تعهدات خود عمل نکردند، بلکه با ادبیات زشت، تحریم‌های بیشتر نیز اعمال کردند.

امام جمعه ایلام همچنین به هفته نیروی انتظامی اشاره کرد و گفت: نیروی مقتدر و مردمی انتظامی جایگاه مستحکم و تاثیرگذار در عرصه امنیت جامعه در ابعاد سیاسی اجتماعی اخلاقی و فرهنگی دارد و با نقش آفرینی‌ها در برابر ناهنجاری‌ها، نظم و امنیت اجتماعی، و آرامش روحی و روانی را در زندگی مردم رقم زده است.

وی ادامه داد: جلب اعتماد مردم قانون‌مداری، اقتدار و قاطعیت در مقابله با قانون ستیزان و اخلال‌گران از جمله وظایفی است که جان برکفان نیروی انتظامی نجومی از عهده آن برآمده‌اند، نیروی انتظامی تحت فرماندهی کل قول نقش مهمی در برقراری امنیت در کشور ایفا کرده‌ است.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد