سرویس: استان ایلام
کد خبر: 23020
|
01:26 - 1395/07/08
نسخه چاپی

معاون هماهنگ کننده سپاه امیرالمؤمنین(ع) عنوان کرد؛

حذف ارزش های اسلامی؛ هدف دشمن در فضای مجازی

حذف ارزش های اسلامی؛ هدف دشمن در فضای مجازی
معاون هماهنگ کننده سپاه امیرالمؤمنین(ع) ایلام با تاکید بر تهدیدات موجود در فضای مجازی گفت: دشمنان با جنگ نرم به دنبال حذف ارزش های اسلامی است.

به گزارشايلام بيدار به نقل ازایلام پویا، "جمال شاکرمی" معاون هماهنگ کننده سپاه استان ایلام در مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهید "غلام رضا مظلومی" تحت عنوان افتخار کوچه ها و آبروی محله  گفت: ما به شهدا مدیونیم؛ جنگ با عراق یک جنگ عقیدتی با هدف براندازی نظام جمهوری اسلامی بود.

 معاون هماهنگ کننده سپاه استان ایلام اظهار کرد: به برکت خون شهدا ازنظر آمادگی دفاعی ازصفر به توازن رسیده ایم و باعث دوری آرمانهای سیاسی دشمنان از منطقه برای سالهای متوالی شدیم.
 وی افزود: زمان همه چیز را با خود می برد، الا خون شهید؛ همانا خون شهید تلالو کننده است و به همه انسان ها نور می دهد و شهیدان تاج عزت را بر سر ما گذاشتند؛ دشمنان را از ما دور کردند تا عزت ما حفظ شود.
 شاکرمی تصریح کرد: راه ورود به محضر امام حسین از راه شهیدان میگذرد چرا که انقلاب اسلامی ما از حادثه عاشورا نشات گرفته است.
 وی با تاکید بر تهدیدات موجود در فضای مجازی خاطر نشان کرد: دشمنان با جنگ نرم به دنبال حذف ارزش های اسلامی است و به هر کاری دست می زند تا جوانان ما را از  شهدا دور کند.

معاون هماهنگ کننده سپاه استان ایلام تاکید کرد: خون شهیدان ما را در سطحی از قدرت رسانده است که می توانیم برای همه دنیا حرف داشته باشیم و امروز دنیا حساب دیگر برای نظام مقدس اسلامی باز کرده است.
وی تصریح کرد: شهدا افتخاری برای کوچه ها و آبروی محله ها هستند؛ شهدا و آرمان آنهاست که دشمن تا دندان مسلح را از دیار ما دور کرده است.

سرهنگ شاکرمی افزود: اگر دیروز صدام  برای جنگ با نیابت پیدا کردما امروز دشمن به دنبال دو قطبی کردن جامعه ما هستند و با جنگ فرهنگی به دنبال حذف فرهنگ اسلامی هستند و حتی به دنبال تغییر ذائقه های ما هستند.
وی افزود راه نجات امروز جامعه ما فاصله نگرفتن از راه شهدا و آرمان های شهداست

 
انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد