سرویس: استان ایلام
کد خبر: 22966
|
20:17 - 1395/07/05
نسخه چاپی

با حضور مسئولان؛

مراسم تودیع و معارفه فرماندار سیروان برگزار شد

مراسم تودیع و معارفه فرماندار سیروان برگزار شد
در مراسمی با حضور معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام فرماندار سیروان تودیع و معارفه شد.

به گزارشايلام بيدار به نقل ازسیروان نوین، با حضور معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام و جمعی از مدیران و مسئولان ادارات شهرستان، فرماندار سیروان  تودیع و معارفه شد.

حسین کلانتری، معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام ضمن تبریک هفته دفاع مقدس اظهار کرد: عزت، افتخار و اقتدار کشور را مدیون خون شهدا هستیم.

وی افزود: در دفاع مقدس سرداران و افرادی به درجه رفیع شهادت نائل آمده اند که دنیا دیگر به خود نخواهد دید.

معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام با بیان اینکه یاد شهدا بایستی همیشه زنده نگه داشته شود، گفت: با خدمت خالصانه می توان راه شهدا را ادامه داد.

کلانتری با اشاره به وضعیت کنونی شهرستان سیروان تاکید کرد: این شهرستان دارای نیروهای نخبه و با نفوذ فراوانی است که باید از آنها بخوبی استفاده شود.

وی ادامه داد: این شهرستان از پتانسیل های خوبی در زمینه های گردشگری، کشاورزی و ... برخوردار است که در صورت استفاده از آنها می توان برای رفع بیکاری جوانان استفاده کرد.

کلانتری تصریح کرد: با همه مشكلاتي كه وجود داشته آقای يگانه با حمايت مردم به گونه ای توانست مجموعه مديريت استان و شورای استان را وادار كند كه وی را بعنوان اولين فرمانداری كه لايق ارتقاء است مطرح شوند و اين امر جز با حمايت مردم، شورای تأمين و شورای اداری میسر نمی شد.

مراد یگانه فرماندار سابق سیروان نیز در این آیین گفت: مجموعه شورای اداری سیروان منسجم ترین شورای اداری استان است.

وی اظهار کرد: در این مدت که بعنوان فرماندار سیروان مشغول خدمت به مردم بوده ام 480 میلیارد ریال به شهرستان اختصاص یافت و همه پروژه ها اساسی شهرستان نیز فعال شده اند.

در ادامه بهمن جلیلیان، سرپرست جدید فرمانداری سیروان اظهار کرد:  مسائل اقتصادی یکی از اولویت های مهم شهرستان است که در دستور کار خواهیم داد.

وی تقویت سرمایه اجتماعی را یکی دیگر از اولیت های خود دانست و بیان کرد: این سرمایه اجتماعی تنها با مشارکت کل مردم بدست خواهد آمد و ما از ظرفیت تمام نخبگان و مردم استفاده خواهیم کرد.

در این مراسم از زحمات مراد یگانه فرماندار سابق سیروان تقدیر شد و بهمن جلیلیان بعنوان سرپرست فرمانداری سیروان شهرستان سیروان معرفی گردید.

به گزارش خبرنگار سیروان نوین، یگانه  بهمن ماه 92 بعنوان فرماندار سیروان معرفی شده بود و بهمن جلیلیان پیش از این مدیرکل امور سیاسی استانداری ایلام بوده است.

گفتنی است، مراد یگانه بعنوان سرپرست فرمانداری چرداول تعیین شده است.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد