سرویس: اجتماعی
کد خبر: 22632
|
08:40 - 1395/06/16
نسخه چاپی

در آستانه اربعین؛

مهران همچنان بدون شهردار است

مهران همچنان بدون شهردار است
135 روز از استعفاي شهردار مهران گذشته است و اين شهر همچنان با توجه به نزدیک شدن ایام اربعین بدون شهردار در كوچه پس كوچه هاي بي مديريتي به سر مي برد.

به گزارشايلام بيدار به نقل از آواي مهران ، پس از گذشت 4 و نيم ماه ، شهر مهران همچنان بدون شهردار بوده و با نزديك تر شدن به راهپيمايي بزرگ اربعين روز به روز هم به معضلات انتخاب شهردار در اين شهر افزوده مي شود.

شورائيان طبق ماده 78 قانون شوراها، ستار عارفي را به عنوان سرپرست شهرداري انتخاب كردند تا ظرف مدت سه ماه مهلت قانوني شهردار مهران را انتخاب كنند اما عدم تاييد منتخبان شورا باعث شده تا شهرداری این شهر در بلاتکلیفی چند ماهه به سر می برد.

اين در حالي است كه با توجه به نزدیک شدن راهپيمايي بزرگ اربعين نبود شهردار و نیازهای این نهاد به برنامه ریزی در این زمینه و همچنین انجام نگرفتن مطلوب امور باعث شده است شهرداری در آستانه اربعين حسيني نتواند آنگونه که باید به مسافران، زائران و حتي شهروندان خود خدمات ارائه نماید.

شهروندان مهراني نيز با انتقاد به این وضعیت خواستار تسریع در معرفی شهردار برای انجام امور محوله شده اند.

شهروند مهراني در گفتگو بامي گويد: عدم انتخاب شهردار مهران در وقت مقرر باعث اختلال در خدمات دهي مناسب به شهروندان در شهر مهران شده است و اين شهر با مشكلات شهري و مديريتي دست و پنجه نرم مي كند.

شهروند ديگري نيز اظهار كرد: عملكرد شهرداري در مدتي كه شهردار نداشته هم كندتر و در عين حال كم تر از سالهاي قبل شده است.

اين شهروند گفت: قطعا با نزديك شدن به اربعين و موج جمعيت اين شهر نياز به زيرساختهاي مناسب و مديريت شهري دارد كه بدون داشتن شهردار اين شهر با مشكل مواجه مي شود.

ديگر شهروندي در همين خصوص گفت: در برخي نقاط شهر نخاله ها و زباله هاي شهري به صورت منظم توسط شهرداري جمع آوري نمي شود؛ آيا اين ضعف مديريتي نيست؟ اگر شهرداري در اين منطقه فعاليت داشت حد اقل مجبور به پاسخگو بودن به اين معضل مي شد.

اين در حالي است كه دوستمحمدي رييس شوراي شهر مهران روز 15 مرداد در گفتگويي با يكي از سايت هاي خبري از انتخاب شهردار خبر داده بود و گفته بود: با بررسی گزینه های مختلف وپس از بررسی رزومه کاری وتوانمندی وتخصص وتحصیلات آنان ،در جلسه اعضای شورای اسلامی شهرمهران، آقای صادق فتاحی با 4رای موافق از مجموع 5رای بعنوان شهردار مهران انتخاب شدند.

اما با گذشت يك ماه از مصاحبه رييس شوراي اسلامي هيچ خبري از معرفي شهردار مهران نيست و اين شهر مرزي و پرتردد همجنان بدون شهردار اداره مي شود.

ااميدواريم با نزديك شدن به اربعين شوراي اسلامي و مسؤلين هر جه سريعتر نسبت به رفع اين معضل اقدام كنند تا دغدغه شهروندان كاهش يابد و شاهد خدمات رساني بهتر به زائران اربعين حسيني باشيم.

انتهاي پيام/ی

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد