سرویس: جهاد و مقاومت
کد خبر: 21887
|
00:30 - 1395/05/05
نسخه چاپی

در مراسم باشکوهی؛

یادواره شهدای ذوالفقار دهلران برگزار شد + تصاویر

یادواره شهدای ذوالفقار دهلران برگزار شد + تصاویر
یادواره شهدای روستای روستای ذوالفقار دهستان دشت عباس دهلران با حضور گسترده مردم برگزار شد.

به گزارشايلام بيدار به نقل ازنسیم دهلران، مراسم یادواره شهدای روستای ذوالفقار بخش موسیان از توابع شهرستان دهلران با حضور نماینده ولی فقیه در سپاه امیرالمومنین(ع) ایلام، امام جمعه دهلران، نماینده ولی فقیه سپاه ناحیه دهلران و فرمانده سپاه ناحیه دهلران برگزار شد.

سرهنگ پاسدار علی آبدونی در این مراسم ضمن خیر مقدم با حاضرین در این مراسم، اظهار کرد: خانواده های شهدا افتخاری برای این نظام و انقلاب هستند.
وی ادامه داد: ما بایستی قدردان و خدمتگذار خانواده های شهدا باشیم.
فرمانده سپاه ناحیه دهلران افزود: قدرت جهانی که در حال حاضر در ایران وجود دارد مدیون خون شهدایی است که در طول سالیان انقلاب و پس از آن برای آبادانی کشورشان ریخته شده است.
حجت الاسلام محمدرضا عباسی با بیان اینکه برگزاری این یادواره‌ها از گسستگی بین نسل جوان و نسل‌های دیروز جلوگیری می‌کند، تصریح کرد: اگر این ارزش‌ها و باورها و واقعیت‌ها به جوانان به‌صورت واقعی منتقل شود جوانان امروز ما شهید و رزمنده و مجاهد دیروزی می‌شوند.
وی اظهار داشت: شهدا عملا در حیات زنده نیستند اما تلاش در راه جامعه اسلامی را به حد اعلاء و در جه خود رسانده اند و هیچ درجه ای بالاتر از درجه شهادت نیست و معلمان ما با رفتن خود این را ثابت کرده اند.
نماینده ولی فقیه در سپاه امیرالمومنین(ع) ایلام گفت: این مجلس در برابر عظمت شهدا قطره ای بیش نیست و دربرابر این اقیانوس بی انتها ناچیز است و اگرچه شهدا رفتند و شهید شدند اما یاد و خاطره آنها جاوید و ماندگار است.
حجت الاسلام سید محسن موسوی نیز در این مراسم به رشادت های مردم دشت عباس در دوران دفاع مقدس اشاره نمود و افزود: اعتقادات دینی، روحیه ولایت مداری و ... باعث شد تا دشت عباس در جنگ تحمیلی از دست دشمن رها یابد.
وی جایگاه رفیع شهدا، دفاع مقدس را مکتب انسان سازی عنوان کرد و تصریح نمود: همه می دانند که انتقال فرهنگ شهادت با کتاب و بخش نامه امکان پذیر نیست بلکه باید سینه به سینه نقل شود.
امام جمعه دهلران با اشاره به جنگ های داخلی ترکیه سوریه، عراق و... ابراز نمود: وجود شهیدان اسلام و مجاهدت های رزمندگان باعث شده تا دشمنی مثل آمریکا جرأت نکند حتی زیر چشمی به ایران نگاه کند.
وی تاکید نمود: قدر این امنست را بدانیم چراکه نظام ما مقتدر است و ما باید شکرگذار آن باشیم.
 
برگزاری یادواره شهدای روستای ذوالفقار
برگزاری یادواره شهدای روستای ذوالفقار
برگزاری یادواره شهدای روستای ذوالفقار
برگزاری یادواره شهدای روستای ذوالفقار
برگزاری یادواره شهدای روستای ذوالفقار
برگزاری یادواره شهدای روستای ذوالفقاربرگزاری یادواره شهدای روستای ذوالفقار
 
برگزاری یادواره شهدای روستای ذوالفقار
 
انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد