سرویس: استان ایلام
کد خبر: 21072
|
18:36 - 1395/03/26
نسخه چاپی

فرمانده نیروی انتظامی در نشست خبری:

برنامه پلیس برای تحقق شعار سال مبارزه با مافیای قاچاق است

برنامه پلیس برای تحقق شعار سال مبارزه با مافیای قاچاق است
فرمانده نیروی انتظامی گفت: برنامه پلیس برای تحقق شعار سال مبارزه با مافیای قاچاق است.

به گزارش خبرنگار سیاسی ايلام بيدار، سردار "حسین اشتری"، فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در نشست خبری با اصحاب رسانه و مطبوعات ایلام در محل ستاد فرماندهی استان ایلام اظهار کرد: برای اجرایی شدن فرمان مقام معظم رهبری در خصوص نامگذاری امسال برنامه ها و جلسات لازم از سوی نیروی انتظامی برگزار شده است.

وی گفت: برای همین منظور نیروی انتظامی برخودر و مقابله با قاچاق کالا و ارز را با همکاری دستگاه های اجرایی در استان های مرزی و دریایی آغاز کرده است.

این فرمانده انتظامی افزود: در این زمینه آمادگی های لازم برای برخورد با عوامل این راه به خصوص مافیای اصلی قاچاق وجود دارد تا بتوان با سد راه این پدیده شکوفایی تولید رونق بخشد.

سردار اشتری ادامه داد: امنیت کامل برای سرمایه گذاری ها در محیط های مختلف برقرار می شود و در کل وضعیت امنیت در کشور مطلوب است.

فرمانده انتظامی استان ایلام در ادامه با اشاره به اقدامات انجام شده در طی این سال ها در استان نیز گفت: استان ایلام این سال ها شاهد خدمات خوب و ارزنده ای بوده که از جمله آنها می توان به کاهش جرائم در استان، افزایش کشفیات مواد مخدر و قاچاق، برخورد با ناهنجاری ها و اراذل و اوباش و نیز کسب رتبه مطلوب در سلامت اداری اشاره کرد.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد