سرویس: استان ایلام
کد خبر: 20918
|
07:44 - 1395/03/19
نسخه چاپی

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ایلام خبر داد؛

اجرای طرح ویژه راهور ایلام در ماه مبارک رمضان

اجرای طرح ویژه راهور ایلام در ماه مبارک رمضان
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام از اجرای طرح ویژه به مناسبت ماه مبارک رمضان در استان ایلام خبر داد.

به گزارشايلام بيدار، سرهنگ نورالله خادم گفت: به منظور تسهیل عبور و مرور و همچنین پیشگیری از بروز سوانح رانندگی، طرح ویژه امنیتی، ترافیکی در ماه مبارک رمضان اجرا می‌شود.

وی گفت: باعنایت به حلول ماه مبارک رمضان و استفاده مردم مؤمن و متعهد ایران اسلامی از فرصت گرانقدر پیش آمده و به منظور جلوگیری از به وجود آمدن ترافیک قبل و بعد از افطار، تسهیل عبور و مرور، برقراری نظم و ایمنی و پیشگیری از بروز سوانح رانندگی با به کارگیری کلیه کارکنان و تجهیزات خود طرح امنیتی، ترافیکی را از اولین روز ماه مبارک رمضان در دستور کار قرار داده است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان زمان اجرای این طرح را از اولین روز در ماه مبارک رمضان اعلام کرد و گفت: محل اجرای این طرح معابر و تقاطع پر ترافیک و تردد حوزه استحفاظی است و این طرح تاپایان ماه نیز ادامه دارد.

سرهنگ خادم طرح برخورد با موتور سیکلت سواران متخلف و خودروهایی که در منظر عموم اقدام به روزه خواری می‌کنند را در دستور کار خود قرار داده و با متخلفان برابر مقررات رفتار خواهد شد.

سرهنگ خادم افزود: در ماه مبارک رمضان طرح‌های ویژه مناسبتی با اعمال محدودیت‌های خاصی در دستور کار پلیس راهنمایی و رانندگی استان قرار می‌گیرد که هم زمان با روزهای شهادت امام علی (ع) و لیالی قدر، روز قدس و روز عید فطر در مورد نحوه اجرا و محدودیت‌های در نظر گرفته شده اطلاع رسانی لازم به شهروندان ارائه خواهد شد.

سرهنگ خادم در پایان به رانندگان توصیه کرد: به توصیه‌های پلیس در طول مسیر عمل کرده و از هرگونه توقف دوبله و یا توقف‌هایی که منجر به سد معبر می‌شود جدا خودداری کنند.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب