سرویس: استان ایلام
کد خبر: 20776
|
11:32 - 1395/03/12
نسخه چاپی

نماینده مردم ایلام در مجلس در گفتگوی اختصاصی با ایلام بیدار:

اعتبارات سیل ایلام پیگیری می شود/ رایزنی برای حل مشکل کارگران اخراج شده شرکت نفت بیجار

اعتبارات سیل ایلام پیگیری می شود/ رایزنی برای حل مشکل کارگران اخراج شده شرکت نفت بیجار
نماینده مردم ایلام در مجلس گفت: اعتبارات سیل پارسال ایلام پیگیری می شود.

"جلال میرزایی"، نماینده مردم ایلام، ایوان، سیروان، چرداول، ملکشاهی و مهران در مجلس در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار سیاسیایلام بیداراظهار کرد: با توجه به سیل پارسال ایلام در حال رایزنی برای جذب اعتبارات مربوط به این موضوع هستم.

وی گفت: در این راستا با توجه به فراموشی های صورت گرفته رایزنی ها با معاون وزیر و رئیس سازمان مدیریت بحران کشور برای جذب این اعتبارات ادامه دارد.

این نماینده مجلس در ادامه با اشاره به بیکاری تعداد قابل توجهی از کارگران در شرکت نفت بیجار نیز افزود: برای رفع و حل این مشکل با رئیس شرکت نفت مناطق مرکزی دیداری صورت گرفته تا این مشکل برطرف شود.

میرزایی ادامه داد: از آنجا که استخدام ها از شرایط پیچیده ای برخوردار هستند لذا پیگیری ها برای رفع مشکلات این تعداد کارگران در دست اقدام و بررسی است.

نماینده مردم ایلام، ایوان، سیروان، چرداول، ملکشاهی و مهران در مجلس بیان کرد: پروژه مدنظر پیمانکار با شرکت موردنظر به اتمام رسیده و این پروژه باید واگذار شود لذا افرادی که در قالب این پروزه به کار گرفته شده اند از کار بیکار شده اند.

وی عنوان کرد: در این ماجرا علاوه بر اینکه هم نگاه اقتصادی حاکم است باید پیامدهای اجتماعی ان نیز دیده شود و از انجا که با این روند بیکاری کارگران طبیعی است اما باید تدابیری اتخاذ گردد تا این دو مشکل با هم برطرف شوند.

این نماینده مجلس اضافه کرد: با پیگیرهای انجام گرفته برای افرادی که از کار بیکار شده اند در حال رایزنی هستیم تا از طریق های دیگر از جمله راه اندازی پروژه های جدید مشکل بیکاری این افراد حل شود.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب