سرویس: استان ایلام
کد خبر: 20763
|
07:53 - 1395/03/12
نسخه چاپی

همزمان با رحلت امام خمینی(ره) صورت می گیرد؛

اجرای طرح "امام مهربانی" برای کودکان ایلامی

اجرای طرح "امام مهربانی" برای کودکان ایلامی
طرح امام مهربانی در راستای آشنایی هر چه‌بهتر این قشر به سیره آن حضرت در سطح کانون‌های کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود.

به گزارشايلام بيدار، حبیب‌الله بخشوده، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان ایلام، اظهار کرد: اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان، توجه نونهالان را لبخند و مهربانی امام(ره) را در سالگرد ارتحال آن حضرت، مدنظر قرار داده است.

وی، بابیان اینکه این طرح در 22 مرکز ثابت و سیار کانون پرورش فکری و کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود، افزود: در این برنامه شخصیت و سیره امام راحل برای کودکان و نوجوانان در این مراکز به مدت یک هفته با همکاری مربیان این کانون‌ها، تبیین و تشریح می‌شود.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان ایلام، یادآور شد: در این مراکز و بر اساس این طرح، شخصیت و سیره امام راحل در قالب نقاشی، معرفی کتاب، نمایش، برنامه و فعالیت‌های پرورشی و فعالیت‌های ویژه و برگزاری مراسمات گرامیداشت ارتحال امام راحل برگزار می‌شود.

بخشوده، یادآور شد: در مدت این ایام نیز کتابخانه پستی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نسبت به ارسال کتب در خصوص سیره و شخصیت امام راحل به مناطق روستایی و محروم استان اقدام می‌کند که فعالیت این کتابخانه از دو هفته پیش آغازشده که انتظار می‌رود کودکان و نوجوانان بامطالعه این کتاب‌ها، هر چه بیشتر با اندیشه‌های امام راحل آشنا شوند.

وی، همچنین با اشاره به فعالیت کتابخانه‌های سیار در نقاط مختلف روستایی این استان در این ایام، خاطرنشان کرد: در ایام سالگرد ارتحال امام(ره) 3 کتابخانه سیار در 36 روستای تحت پوشش خود فعالیت دارند و در این ایام برنامه‌های ویژه کتاب‌خوانی را در راستای تبیین سیره امام راحل را برگزار خواهند کرد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان ایلام، بابیان اینکه این اداره کل در ستاد گرامیداشت سالگرد ارتحال امام راحل حضور گسترده‌ای دارد، گفت: کودکان و نوجوانان باید از همان دوران کودکی با اندیشه‌ها و آرمان‌های امام راحل آشنا شوند و این مقطع سنی بهترین زمان در این زمینه است.

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب