سرویس: استان ایلام
کد خبر: 20150
|
08:48 - 1395/02/14
نسخه چاپی

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت ایلام:

انتهای خط کارخانه سیمان دهلران به بهره برداری می رسد

انتهای خط کارخانه سیمان دهلران به بهره برداری می رسد
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت ایلام از تلاش برای بهره برداری از انتهای خط کارخانه سیمان دهلران خبر داد.

به گزارشايلام بيدار به نقل ازنسیم دهلران، یارالله نصیری، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ایلام اظهار کرد: کارخانه سیمان دهلران از جمله پروژه‌های کلیدی این شهرستان است که با جدیت به دنبال بر طرف شدن مشکلات آن برای به بهره‌برداری هستیم.

وی افزود: امیدواریم با رایزنی ها و پیگیری ها در آینده نزدیک شاهد بهره برداری از انتهای خط و تلاش برای تامین اعتبار و پای کار آمدن سرمایه گذار برای تکمیل طرح باشیم.
 
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ایلام عنوان کرد: این پروژه که چندین سال است کار عملیات اجرایی آن با مشارکت بخش خصوصی کلید خورده است پیشرفت فیزیکی خوبی دارد و وزرات صنعت، معدن و تجارت و مسئولان استان ایلام تمام تلاش خود را برای تسریع در ساخت و عرضه تولید محصول آن به بازار به کار بسته‌اند.
 
وی میزان پیشرفت فیزیکی کارخانه سیمان دهلران را ۷۶ درصد عنوان کرد و گفت: در صورت تامین اعتبار این کارخانه در یک برنامه یکساله قابل بهره برداری است و هم اکنون ۶۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل کارخانه سیمان دهلران نیاز است.
 
نصیری از تلاش وزارت صنعت، معدن و تجارت، مسئولان و سرمایه گذاران برای بهره برداری از انتهای خط کارخانه خبر داد و بیان نمود: این تلاش ها برای تولید توسط کلینکر از سایر کارخانه ها ادامه دارد که شاید ظرف ماه های آینده این مهم محقق شود.
 
انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد