سرویس: استان ایلام
کد خبر: 20146
|
13:09 - 1395/02/13
نسخه چاپی

در آیینی/

۵۷ معلم نمونه استان ایلام تجلیل شدند

۵۷ معلم نمونه استان ایلام تجلیل شدند
همزمان با هفته معلم از ۵۷ معلم نمونه این استان تجلیل شد.

به گزارشايلام بيدار به نقل ازایلام بیست، مدیرکل آموزش و پرورش ایلام در این آیین با بیان اینکه درصد پوشش تحصیلی مقطع ابتدایی در این استان مطلوب است، گفت: این پوشش در سال تحصیلی جاری ۹۹.۸۶ درصد بوده است.

علی بیرانوند، اظهار کرد: در سال تحصیلی جاری سعی شده با پوشش حداکثری دانش آموزان مقطع ابتدایی از بازماندگی تحصیلی دانش آموزان جلوگیری شود.

وی، ادامه داد: افزایش پوشش تحصیلی دانش آموزان تا جایی بوده که تلاش برای جذب دانش آموزان عشایر کوچرو مهمان و دانش آموزان مناطق دور افتاده روستایی انجام شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش ایلام، یادآور شد: خوشبختانه در سال تحصیلی جاری هیچ مدرسه ای در استان فاقد معلم نبوده در حالی که در برخی استان ها بازماندگی تحصیلی در مقطع ابتدایی درصد بالایی دارد.

وی، همچنین به استعدادهای دانش آموزان این استان اشاره کرد و گفت: در المپیاد سلول های بنیادین که به تازگی در استان برگزار شد، با وجود تعداد محدود دانش آموزان شرکت کننده از این استان ولی هفت نفر قبول شده اند.

در این آیین که نمایندگان منتخب مردم در مجلس شورای اسلامی نیز حضور داشتند از معلمان نمونه تجلیل شد و علی عسگر احمدی از معلمان پیشکسوت استان ایلام به عنوان چهره پیشکسوت ماندگار بین معلمان این استان برگزیده و معرفی شد.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد