سرویس: استان ایلام
کد خبر: 19554
|
07:50 - 1395/01/10
نسخه چاپی

همزمان با ولادت حضرت زهرا و هفته زن/

جشن های ویژه میلاد کوثر در ایلام برگزار می شود

جشن های ویژه میلاد کوثر در ایلام برگزار می شود
همزمان با ولادت حضرت زهرا و هفته زن، جشن های ویژه میلاد کوثر در ایلام برگزار می شود.

به گزارشايلام بيدار به نقل ازایلام پویا، حیدر الفتی"، جانشین فرماندهی سپاه ناحیه ایلام گفت: به مناسبت میلاد بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س)، مراسم جشن بزرگ میلاد کوثر در ایلام برگزارمی‌شود.

الفتی اظهار کرد: در سالهای گذشته روز زن به هفته زن تبدیل شده که امسال نیز از چهارشنبه ۱۱ فروردین آغاز و تا ۱۷ فروردین ادامه دارد.
جانشین فرماندهی سپاه ناحیه ایلام تصریح کرد: در هفته زن علاوه بر نکوداشت مقام مادران و زنان، برنامه هایی به همین مناسبت برگزار می شود.
وی از برگزاری جشن میلاد کوثر و اجرای برنامه های متنوع فرهنگی در طول هفته زن در مرکز شهرستان و در بخش های چوار و سیوان خبر داد و عنوان کرد: در این هفته مبارک جامعه بسیج زنان ناحیه ایلام با خانواده های شهدا و زنان ایثارگر دیدار و مزار شهدای گمنام را عطر افشانی خواهد کرد.
الفتی خاطر نشان کرد: برگزاری مسابقات بومی و محلی برای بانوان، نشست های معرفتی و تشریح شخصیت حضرت زهرا(س)، فراخوان مقاله با موضوع همسرداری و تربیت فرزند، از جمله برنامه هایی است که در طول هفته زن توسط رده های مقاومت بسیج جامعه زنان انجام می‌شود.
وی تاکید کرد: در حاشیه برگزاری جشن های کوثر، ایستگاه سلامت، کارگاه های کوچک و زود بازده اقتصاد مقاومتی با تاکید بر مشاغل خانگی، نمایشگاه های حجاب و عفاف و کتاب، بر پا حواهد شد.
الفتی گفت: جشن های میلاد کوثر ویژه بانوان خواهد بود و اطلاع رسانی لازم در خصوص این جشن ها، از طریق تبلیغات محیطی و زیرنویس در سیمای استان صورت خواهد گرفت.


انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد