سرویس: ویژه انتخابات 94
کد خبر: 19215
|
08:27 - 1394/12/10
نسخه چاپی

رئیس ستاد حوزه انتخابیه ایلام:

مردم پیروز انتخابات هفتم اسفند هستند

مردم پیروز انتخابات هفتم اسفند هستند
فرماندار ایلام گفت: پیروزی ملت در عید حضور هم چون همیشه در هفتم اسفند ماندگار شد.

به گزارشايلام بيدار، ناصر خوش‌خبر، فرماندار ایلام و رئیس ستاد انتخابات حوزه انتخابیه ایلام در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: دیروز روز وحدت ایلامیان بود، دیروز، روز شور و حماسه ایلامیانی بود که همانند سایر هموطنان‌مان پای صندوق‌های رای رفتند و حماسه‌ای دیگرخلق کردند.

فرماندار ایلام و رئیس ستاد انتخابات مرکز حوزه انتخابیه استان ایلام گفت: پیروزی ملت در عید حضور هم چون همیشه در هفتم اسفند ماندگار شد. مردم قهرمان و مرز‌دار ایلام با روحی بزرگ و بیدار، فهیم و ولایت‌مدار حماسه‌ای از وفاداری و ایستادگی خلق کردند.

وی ادامه داد: جمعه روز مردم بود روز حضورحد اکثری و مشارکت همدلانه برای ساخت فرداها بود، دیروز روز حماسه و روز مسابقه و نبرد تاریخی بود که پیروز و برنده نهایی‌اش مردم بیدار و خونگرم بودند، دیروز وحدت و همدلی و برادری و شکوه و عظمت ایران اسلامی و ایلام همیشه حماسه ساز و قهرمان ماندگار و ثبت شد.

این مسئول اضافه کرد: مردم ایلام این مرزداران بیدار و یادگاران روزهای به یادماندنی حماسه و خالقان ناب صحنه حضور همدلی باز هم آمدند تا بگویند با وجود همه تهدیدات دشمنان هیچگاه سنگر را خالی نمی‌کنند و در لبیک به مقام عظمای ولایت همیشه حاضر و آماده‌اند.

خوش‌خبر تصریح کرد: مردم ایلام با خلق حماسه هفتم اسفند ثابت کردند که برای اقتدار و شکوه ایران اسلامی، برای فردای روشن این مرزوبوم و برای ثابت کردن غیرت ایرانی از هیچ تلاش فروگذار نیستند.

فرماندار ایلام گفت: درود بر شرف و عزت شما مرزداران همیشه پرافتخار و سربلند که در لابه لای صفحات تاریخ نشانه‌های روشن حضور ماندگارتان برجسته و نمایان برتارک تاریخ این مرزوبوم می‌‌درخشد.

وی در پایان از این حضور معنادار و با فرهنگ مردم استان ایلام تقدیر کرد و ادامه داد: از همکاری صمیمانه کاندیداهای انتخابات خبرگان و رهبری و مجلس شورای اسلامی و همچنین هواداران آنان در برقراری نظم و امنیت چه در قبل و حین و بعد از انتخابات تجلیل کرد.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب