سرویس: ویژه انتخابات 94
کد خبر: 19178
|
10:28 - 1394/12/08
نسخه چاپی

حجت الاسلام خطیبی:

مردم ایلام در انتخابات وفاداری خود را به آرمان های انقلاب نشان دادند

مردم ایلام در انتخابات وفاداری خود را به آرمان های انقلاب نشان دادند
حجت الاسلام و المسلمین مهدی خطیبی در پیامی ضمن تبریک پیروزی حجت الاسلام سعیدی گفت: مردم ایلام در انتخابات وفاداری خود را به آرمان های انقلاب نشان دادند.

به گزارش خبرنگار سیاسی ايلام بيدار، حجت الاسلام و المسلمین مهدی خطیبی در پیامی ضمن تبریک پیروزی حجت الاسلام سعیدی گفت: مردم ایلام در انتخابات وفاداری خود را به آرمان های انقلاب نشان دادند.

در این بیانیه آمده است :  

بسم الله الرحمن الرحیم

يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا إِنْ تَنْصُرُوا اللَّهَ يَنْصُرْكُمْ وَ يُثَبِّتْ أَقْدَامَكُمْ

سلام و درود بر مردم شریف استان ایلام که با همت بلند خود، بار دیگر وفاداری خود را به آرمان های انقلاب و عزم خود را در اعتلای ایران عزیز اسلامی به رخ جهانیان کشیدند.

حضور پر شور در پای صندوق های رأی ورای نتایج حاصل، خود بزرگ ترین پیروزی برای ملت ایران و بزرگ ترین شکست برای دشمنان این مرز و بوم است. این پیروزی را باید ابتدا به رهبر معظم انقلاب و سپس به تمامی دوستاران نظام اسلامی در سراسر جهان تبریک گفت.

اینجانب انتخاب شایسته برادر گرانقدر جناب حجت الاسلام و المسلمین سعیدی گلپایگانی که انصافاً از نیروهای اصیل انقلابی و وفادار به آرمان های نظام هستند و متصل به بیت علم و تقوا و شهادت می باشد را به ایشان تبریک می گویم.

ایشان مرارت های حضور در انتخابات و سعی وافر در تبلیغ برای اصل حضور مردم پای صندوق های رأی را با جان و دل خریدند و خداوند متعالاین اخلاص و مجاهدت را با متمایل کردن قلوب مردم شریف استان ایلام به ایشان پاسخ فرمودند.

در پایان بار دیگر از مردم شریف استان ایلام به خاطر خلق این حماسه عظیم کمال قدر دانی را دارم و امیدوارم رحمت و برکات الهی بر این سرزمین و مردمانش نازل گردد.

و السلام علیکم و رحمة الله و برکاته

8 اسفند ماه 1394

مهدی خطیبی

انتهای پیام/ی

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب