سرویس: استان ایلام
کد خبر: 19164
|
09:42 - 1394/12/07
نسخه چاپی

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع):

انتخاب اصلح نا امیدی دشمن را در پی دارد

انتخاب اصلح نا امیدی دشمن را در پی دارد
فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام گفت: مردم سرافراز و با بصیرت با حضور خود و انتخاب فرد اصلح تمام توطئه‌های دشمنان ملت و نظام مقدس جمهوری اسلامی را خنثی می‌کنند و برگ زرین دیگری را در تاریخ کشورمان ثبت خواهند کرد.

سردار سید صادق حسینی فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام با حضور در  شعبه اخذ رای علوم پزشکی ایلام در انتخابات پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی،رای خود را به صندوق انداختند.پ

وی سپس در گفتگویی با خبرنگار سیاسیایلام بیدارگفت:مردم استان ایلام همانند دیگر مناطق کشور در انتخابات امروز شرکت کرده و با حضور خود حماسه دیگری را رقم می‌زنند.

وی اظهار کرد:مردم استان ایلام در طول سال‌های گذشته همواره ثابت کرده‌اند که وفادارانی صدیق به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند و قطعا امسال هم به مانند سالهای گذشته حضوری پرشور در پای صندوق های اخذ رای خواهند داشت.

سردار حسینی افزود: مردم سرافراز و با بصیرت با حضور  خود و انتخاب فرد اصلح تمام توطئه‌های دشمنان ملت و نظام مقدس جمهوری اسلامی را خنثی می‌کنند و برگ زرین دیگری را در تاریخ کشورمان ثبت خواهند کرد.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام تاکید کرد:حضور حداکثری در انتخابات و انتخاب افراد اصلح وظیفه‌ای همگانی است و خوشبختانه مردم بصیر و زمان‌شناس ایلامی در این برهه نیز حماسه بزرگی خلق خواهند کرد.

 

انتهای پیام/ش

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب