سرویس: استان ایلام
کد خبر: 19163
|
09:26 - 1394/12/07
نسخه چاپی

استاندار ایلام:

مردم مشارکت در انتخابات را به ساعات پایانی موکول نکنند

مردم مشارکت در انتخابات را به ساعات پایانی موکول نکنند
استاندار ایلام گفت:واجدین شرایط شرکت در انتخابات هفتم اسفند تلاش کنند در همان ساعات اولیه آغاز رای گیری با حضور در شعب، آرای خود را به صندوق ها بریزند.

به گزارش خبرنگار سیاسی ايلام بيدار،محمد رضا مروارید استاندار ایلام با حضور در شعبه اخذ رای علوم پزشکی ایلام،رای خود را در پنجممین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی به صندوق انداختند.

وی سپس در جمع خبرنگاران گفت:همه امکانات و تجهیزات، نرم افزاری و سخت افزاری در حوزه های انتخابیه این استان (ایلام و دهلران) برای برگزاری انتخابات آماده شده است.

استاندار ایلام اظهار کرد: واجدین شرایط شرکت در انتخابات هفتم اسفند تلاش کنند در همان ساعات اولیه آغاز رای گیری با حضور در شعب، آرای خود را به صندوق ها بریزند.

مروارید افزود:مردم این استان همواره در انتخابات جزء استان های برتر کشور از لحاظ مشارکت بوده اند و در انتخابات پیش رو نیز با توجه به شور و اشتیاق شان در زمان تبلیغات پیش بینی می کنیم حضور حداکثری داشته باشند.

استاندار ایلام با اشاره به وضعت مطلوب آب و هوایی امروز استان و احتمال حضور مردم در تفرجگاه های طبیعی، یادآور شد: از مردم می خواهیم قبل از حضور در طبیعت آرای خود را به صندوق ها بریزند و مشارکت در انتخابات را به ساعات پایانی و بازگشت شان موکول نکنند.

 

انتهای پیام/ش

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب