سرویس: استان ایلام
کد خبر: 19162
|
09:20 - 1394/12/07
نسخه چاپی

امام جمعه ایلام:

حضور در انتخابات موجب استحکام نظام می شود

حضور در انتخابات موجب استحکام نظام می شود
امام جمعه ایلام گفت:انتخابات در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نماد مردم سالاری است،مظهر اقتدار ملت ایران در برابر بدخواهان و دشمنان می باشد.

به گزارش خبرنگار سیاسیایلام بیدار،حجت الاسلام والمسلمین محمد نقی لطفی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام با حضور در شعبه اخذ رای علوم پزشکی ایلام،رای خود را در پنجممین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی به صندوق انداختند.

وی سپس در گفتگویی با خبرنگاران گفت:انتخابات در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نماد مردم سالاری است،مظهر اقتدار ملت ایران در برابر بدخواهان و دشمنان می باشد.

امام جمعه ایلام اظهار کرد:مردم عزیز ایلام در تمامی انتخابات 37 سال گذشته بالاترین میزان مشارکت در انتخابات را داشته اند و قطعا امسال هم شاهد حضور باشکوه مردم استان ایلام خواهیم بود.

نماینده ولی فقیه در استان افزود:حضور مردم در انتخابات موجب استحکام نظام می شود و توطئه های دشمنان را خنثی خواهد کرد.

حجت الاسلام والمسلمین اطفی با بیان تلاش دشمنان برای مایوس کردن مردم برای عدم حضور در پای صندوق های رای اشاره و تاکید کرد:امسال هم شاهد تبلیغات رسانه های دشمن هستیم که می خواهند مردم را مایوس کنند،اما مردم استان و کشورمان با حضور خود در پای صندوق های رای پاسخ کوبنده ای به یاوه گویی دشمنان و رسانه های آنان خواهند داد.

وی گفت:مردم آماده خلق حماسه ای دیگر هستند و ان شاالله باز هم برگ زرینی از افتخارات مردم استان ایلام رقم خواهد کرد.

 

انتهای پیام/ش

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب