سرویس: ویژه انتخابات 94
کد خبر: 19088
|
16:22 - 1394/12/02
نسخه چاپی

تکذیب حمایت ائتلاف اصلاح طلبان ایلام از یک داوطلب؛

اختلاف پرسروصدای اصلاح طلبان ایلامی همچنان ادامه دارد

اختلاف پرسروصدای اصلاح طلبان ایلامی همچنان ادامه دارد
دبیر شورای هماهنگی جبهه اصلاحات استان ایلام از اجماع نهایی برای حمایت از نامزد مورد نظر مجموعه اصلاح طلبان در استان خبر داد و گفت: فقط از یک نامزد حمایت می کنیم.

به گزارش خبرنگار سیاسی ايلام بيدار،در حالی که در روزهای گذشته رسانه های اصلاح طلب به طور گسترده به انتشار اسامی داوطلبین مورد حمایت ائتلاف اصلاح طلبان در انتخابات مجلس شورای اسلامی اقدام کردند که در استان ایلام اختلافات اصلاح طلبان همچنان پابرجاست و آنها نتوانستند به ائتلاف کامل برسند.

براساس آنچه که رسانه های اصلاح طلب منتشر کردند،آقایان جلال میرزایی و سعید لطفی دو داوطلب مورد نظر اصلاح طلبان در حوزه انتخابیه ایلام هستند و این ائتلاف هنوز برای حوزه انتخابیه دهلران هنوز تصمیمی نگرفته است.

"سعید لطفی" که در چند روز گذشته بنرهایی حمایت این ائتلاف اصلاح طلبان را در ستاد خود نصب کرده است،امروز با مخالفت دبیر شورای هماهنگی جبهه اصلاحات استان ایلام مواجه شده و جواد شرفخانی اعلام کرده است که اصلاح طلبان در استان ایلام فقط از جلال میرزایی حمایت می کنند.

شرفخانی دبیر شورای هماهنگی جبهه اصلاحات استان ایلام در گفتگو با ایرنا گفت:مجموعه اصلاح طلبان استان متشکل از دبیران احزاب و تشکل های سیاسی و ستاد انتخاباتی دکتر روحانی و نیز شخصیت های ذی نفوذ اصلاح طلب در استان بر روی حمایت از جلال میرزایی به اجماع رسیدند.

وی یادآور شد: با رد صلاحیت کاندیداهای اختصاصی که بیشتر آنها دارای سابقه فعالیت حزبی و تشکیلاتی در قالب احزاب اصلاح طلب بوده اند، برای سه کرسی نمایندگی استان در حوزه های شمالی و جنوبی تنها جلال میزرایی مورد تایید و حمایت این مجموعه قرار گرفته است.

 


عضو شورای سیاستگزاری انتخابات اصلاح طلبان استان ایلام با تاکید بر این نکته که هیچ گزینه دیگری مورد حمایت مجموعه اصلاح طلبان استان نیست، افزود: در صورتی که این مجموعه بر روی حمایت از فرد یا افراد دیگری به اجماع برسند این اسامی از طریق رسانه های خبری مورد اعتماد و رسمی اعلام می شود.
شرف خانی با دعوت عموم مردم به مشارکت حداکثری در انتخابات هفتم اسفندماه، ابراز امیدواری کرد: با حضور همه جانبه مردم در انتخابات پیش رو همه ما شاهد مجلسی منطقی، معتدل و در شان نظام جمهوری اسلامی باشیم.

ائتلاف بی‌هیاهوی اصولگرایان و اختلاف پرسروصدای اصلاح طلبان در ایلام

این اختلاف اصلاح طلبان در حالی ادامه پیدا می کند که از همان آغاز رایزنی ها برای ائتلاف گروههای اصولگراها در کشور و به موازات آن در استان ها،این ائتلاف توانست به راحتی کاندیداهای مورد نظر خود را برای استان معرفی کند.

اصولگرایان که با برگزاری جلسات منظم همواره به دنبال ائتلاف و معرفی داوطلبان بودند تنها چند روز مانده به شروع رسمی تبلیغات به ائتلاف نهایی رسیدند و آقایان "روح اله ناصر زاده و عمران احمدی"را برای حوزه انتخابیه ایلام و"محمد تقی محمدی"را برای حوزه انتخابیه دهلران معرفی کردند.

به نظر می رسد با توجه به اختلافات زیاد اصلاح طلبان در سطح مرکز و ارائه دادن لیست های مختلف،این مشکل هم به استانها سرایت کرده و اختلافات پر سر و صدای اصلاح طلبان همچنان پابرجاست.

 

انتهای پیام/ش

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب