سرویس: ویژه انتخابات 94
کد خبر: 19061
|
09:14 - 1394/12/01
نسخه چاپی

داوطلب پنجمین دوره انتخابات خبرگان رهبری در ایلام:

تا آخر در رقابت انتخاباتی خواهم ماند

تا آخر در رقابت انتخاباتی خواهم ماند
داوطلب پنجمین دوره انتخابات خبرگان رهبری در ایلام گفت: به حول و قوه الهی بنا وظیفه‌ام در رقابت های انتخاباتی خواهم ماند و کوتاه نخواهم آمد.

حجت الاسلام و المسلمین مهدی خطیبی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار سیاسی ايلام بيدار در پاسخ به سوالاتی در خصوص شایعات ایجاد شده در خصوص وضعیت انتخاباتی وی گفت: خدا می‌داند که حقیر خود را فرزندی از جنس خودتان می‌دانم و دو روزی که مهمانتان بودم شمیم محبتتان را با جان و دل احساس کردم اما همه می دانید که یکی از لوازم حضور در منطقه میزبانی و همراهی افرادی بومی و آشنا به منطقه در طول ایام تبلیغات است.

وی اظهار کرد: برخی ازجریان‌های سیاسی به کرات ابراز تمایل نموده و دوست داشتند این خلأ توسط آنها پر شود، اما از آنجا که بنده خود را متعلق به انقلاب و نظامی می‌دانم که خون برادر شهیدم به همراه خون پدران و برادران شما نهال آن را آبیاری کرده، احساس می‌کردم قبول این دعوت انتخابات خبرگان را وارد دعواهای سیاسی می‌کند و نهادی را که باید فرا جناحی باشد متأثر از تسویه حساب سیاسی خواهد کرد؛ لذا دعوت آنها را نپذیرفتم.اکنون بعد از گذشت ده روز بالاخره دوستانی را با آن شرایط که مد نظر داشتم یافتم و فعالیت خود را از همین امروز آغاز خواهم کرد و به حول و قوه الهی از آنچه که تشخیص دهم وظیفه‌ام است کوتاه نخواهم آمد.

خطیبی تصریح کرد: حضور کمرنگ بنده در منطقه به شایعاتی دامن زده که احساس می‌کنم سلامت انتخابات را هدف قرار داده است. هزینه‌ای سنگین که پیش از این نیز توسط نااهلان به این انقلاب تحمیل شد

این داوطلب انتخابات خبرگان رهبری بیان کرد: .به صراحت اعلام می‌کنم اینجانب بدون عِده و عُده و با توکل بر خدای بزرگ تا پایان این رقابت در میدان خواهم ماند. میزان رأی ملت است و از صمیم قلب معتقدم ملت، جدای از جناح بندی‌های سیاسی،انتخاب خود را خواهد کرد. اگر مرا انتخاب کردید با جان و دل به وظایفم عمل خواهم کرد و گرنه انتخابتان را دیده احترام می‌پذیرم. باشد که مرضی درگاه ایزد منان قرار گیرد.

انتهای پیام/ی

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب