سرویس: ویژه انتخابات 94
کد خبر: 18790
|
11:55 - 1394/11/17
نسخه چاپی

رأی اولی ها در ایلام از شوق حضور در انتخابات می گویند؛

بلوغ سیاسی جوانان با حضور در انتخابات/ انتخابات صحنه ناامیدی دشمنان است

بلوغ سیاسی جوانان با حضور در انتخابات/ انتخابات صحنه ناامیدی دشمنان است
حضور پرشور جوانان و رای اولی ها در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری موجب حمایت از نظام و رهبری و نیز نقش برآب شدن توطئه های دشمنان خواهد بود.

به گزارشايلام بيدار به نقل از ایلام بیست، انتخابات بزرگترین صحنه دموکراسی در ایران است که مردم با حضور گسترده خود در این صحنه با آرمان‌های امام و شهدا بیعتی دوباره می‌بندند.

اما در این حضور انقلابی دشمنان نظام نیز دست بکار شده و در صدد کم رنگ نمودن حضور مردم در انتخابات هستند ولی ملت غیور و سلحشور ایران اسلامی با حضور گسترده و پرشور در انتخابات مشت محکم دیگری به دهان استکبار خواهند زد.

در این بین نیز لازم است مسئولان با ایجاد بستر مناسب برای حضور آگاهانه و پرشور مردم در پای صندوق‌های رأی زمینه سازی کنند.
اما گروهی که بیشتر از همه در این انتخابات شور و حال ویژه ای برای حضور در پای صندوق های رأی دارند جوانان رأی اولی بوده که می خواهند برای اولین بار در سرنوشت جامعه نقشی سیاسی ایفا کنند.

حضور پرشور جوانان و رای اولی ها در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری موجب حمایت از نظام و رهبری و نیز نقش برآب شدن توطئه های دشمنان خواهد بود.

مسئولان اجرایی انتخابات و دولتمردان باید نسبت به جوانان و نسل جدید انقلاب که در واقع سرمایه های اصلی کشور برای توسعه و پیشرفت بوده حساس شده و در خصوص استفاده از این قشر برای حضور حداکثری برنامه ریزی کنند.

خبرنگار ایلام بیست میان جوانان رأی اولی استان رفته و در خصوص احساس و نیز لزوم شرکت در این صحنه عظیم سیاسی گفتگو کرده است.

با انتخاب درست نقشه دشمنان را باطل می کنیم

مهدی کرمی یکی از رأی اولی های ایلامی در گفتگو با خبرنگار ایلام بیست، با اشاره به اینکه شرکت در دو انتخاب همزمان برای اولین بار بسیار هیجان انگیز است اظهار کرد: من می دانم که چشم همه دنیا به سمت ملت ایران و انتخاب آن هاست ودشمنان درحال نشان دادن خلاف واقعیت در ایران هستند، و تلاش میکنند با انعکاس افکار خود،ما جوانان را وارد جنگ نرم خود کنند وافکار ما را مورد هدف قرار دهند تادرانتخابات حضور پیدا نکنیم.

وی گفت: اما خوشبختانه ما جوانان به عنوان یک ایرانی پشت انقلاب خود را خالی نمی کنیم با حضور خود در پای صندوق های رای و با انتخاب درست،خیال دشمنان را باطل خواهیم کرد.

انتخابات سرنوشت جامعه را مشخص می کند

احسان میرابی دیگر دانش آموز ایلامی که امسال برای اولین بار در انتخابات شرکت میکند به ایلام بیست گفت: شرکت در انتخابات یک فرصت است، فرصتی که با آن می توان سرنوشت جامعه را تعیین کرد.
این رای اولی عنوان کرد: : از اینکه می توانم قدم موثری در انتخاب مسیرجامعه ام بردارم خرسندم و با آگاهی و صلابت به پای صندوق رای خواهم رفت وکسی که به خواسته هایم نزدیک تراست انتخاب میکنم.

میرابی گفت: ما رای اولی ها با اتحاد و همبستگی در سال 94 با حضور خود در پای صندوق های رای یک حماسه بزرگ سیاسی و اجتماعی خلق خواهیم کرد و در میدان جنگی دیگر دشمنان را ناامید خواهیم کرد و به آنها نشان می دهیم که عزت ایران در گرو جوانانی است که خلق حماسه های سیاسی در خونشان است.

حضور دانش آموزان در انتخابات وظیفه شرعی است

مصومه حسن بیگی جوان ایلامی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه همه برای حفظ و اعتبار کشور در انتخابات شرکت کنند گفت: حضور ما دانش آموزان رای اولی در پای صندوق رای خنثی کننده تهدیدات دشمنان و ناامید ساختن آنها در همه عرصه ها است.

وی اظهار کرد: بنابراین ما رای اولی ها با حضور در پای صندوق رای و انتخاب اصلح ترین فرد از کشورمان دفاع خواهیم کرد چرا که شرکت در انتخابات یک وظیفه شرعی است.

حضور بیش 3000 هزار رأی اولی ایلامی در انتخابات

لازم بذکر است با توجه به اینکه در استان ایلام بیش از سه هزار نفر دانش آموز رای اولی می باشد بی شک حضور این تعداد از رای اولی ها در انتخابات این دوره می تواند در افزایش نشاط و شور فضای انتخابات موثر باشد.

جوانان و نوجوانانی که به گفته امام خمینی(ره) چشم امید و آینده سازان انقلاب اسلامی هستند .نوجوانانی که برای اولین بار می خواهند شعور سیاسی خود را بسنجند.

حضور نوجوانان رای اولی به همراه خانوادهایشان در انتخابات می تواند حال و هوای مناسبی ایجاد کرده و بر شور و اشتیاق انتخابات بیفزاید.
آنچه وظیفه جامعه آموزش و پرورش و فرهنگیان است تشویق همه رای اولی ها جامعه به مشارکت حداکثری و انتخاب آگاهانه انتخابات پیش رو است و امید است با درایت و برنامه های منطقی همه عوامل اجرائی و نظارتی و مشارکت همه دستگاه شاهد انتخاباتی پرشور و انتخابی اصلح برای آینده استان باشیم.

انتهای پیام/ی

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب