سرویس: ویژه انتخابات 94
کد خبر: 18757
|
07:07 - 1394/11/15
نسخه چاپی

فرماندار دهلران:

وظیفه مجریان انتخابات برگزاری انتخابات سالم است

وظیفه مجریان انتخابات برگزاری انتخابات سالم است
فرماندار شهرستان دهلران گفت: برگزاری انتخابات سالم و قانونی بعنوان حق الناس مردم، از وظایف مجریان و دست اندرکاران انتخابات است.

به گزارشايلام بيداربه نقل ازنسیم دهلران،جلسه شورای اداری شهرستان دهلران با حضور مسئولین ادارات و نهادهای شهرستان در محل سالن جلسات فرمانداری دهلران برگزار شد.

براساس این گزارش؛ امید علی سبزی، فرماندار شهرستان دهلران در این جلسه با گرامیداشت ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی اظهار کرد: طبق فرمایش امام راحل که فرمودند"انقلاب ما انفجار نور بود" در حقیقت انقلاب اسلامی یک مسیر روشن و مشخصی را برای تمامی جوامع اسلامی به وجود آورد.
وی با اشاره به در پیش رو بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، افزود: با توجه به اهمیت و تأکیدات مقام معظم رهبری درخصوص حضور حداکثری آحاد مختلف مردم جامعه، هر کس با هر سلیقه سیاسی می بایست در انتخابات بعنوان یک وظیفه شرعی و ملی شرکت کند. 
فرماندار دهلران عنوان کرد: همه دستگاه های اجرایی و ادارات شهرستان می بایست تمامی امکانات و ظرفیت های خود را برای برگزاری یک انتخابات سالم و با شکوه بکار گیرند.
وی گفت: مسئولان در قبال مردم و مسائل و مشکلات آنان متعهد و مسئول هستند و می بایست تکریم ارباب رجوع سرلوحه کار مسئولین قرار گیرد.
سبزی اضافه کرد: از اصلی ترین وظایف یک مسئول در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به ویژه فرمانداران، برگزاری انتخابات سالم و بدون جانب داری از کاندیدای خاصی است.
فرماندار دهلران خاطر نشان کرد: طبق جدول زمانبندی انتخابات، آموزش مسئولین شعب و دست اندر کاران برگزاری انتخابات انجام گرفته است و در شهرستان دهلران زمینه برای برگزاری یک انتخابات سالم و قانونی مهیا می باشد.
وی با بیان اینکه مردم پایه و اساس کار در نظام جمهوری اسلامی ایران هستند، افزود: طبق فرمایش مقام معظم رهبری که انتخابات حق الناس است در واقع صیانت از آراء مردم و قانون مداری باید سرلوحه کار مسئولان و مجریان انتخابات قرار گیرد.
 
سبزی با تقدیر از عملکرد نیروی دریایی سپاه پاسداران در دستگیری تفنگداران آمریکایی در آب های کشور اظهار کرد: به زانو درآمدن نیروهایی آمریکایی نشان دهنده اوج اقتدار، عزت و توانمندی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.
 
انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب