سرویس: ویژه انتخابات 94
کد خبر: 18747
|
09:19 - 1394/11/14
نسخه چاپی

در یکی از شهرستان های استان صورت گرفت؛

حمایت عضو هیئت اجرایی از داوطلب انتخاباتی

حمایت عضو هیئت اجرایی از داوطلب انتخاباتی
یکی از اعضای هیئت اجرایی انتخابات و همچنین عضو شورای شهر در یکی از شهرستان های تابعه استان در جمع حامیان انتخاباتی کاندید مجلس شورای اسلامی حاضر شد.

به گزارش خبرنگار سیاسی ايلام بيدار، یکی از اعضای هیئت اجرایی انتخابات و همچنین عضو شورای شهر در یکی از شهرستان های تابعه استان در جمع حامیان انتخاباتی کاندید مجلس شورای اسلامی حاضر شد.

وی در این جلسه ضمن حمایت از این داوطلب انتخاباتی به تشریح اقدامات و کارهای صورت گرفته توسط وی پرداخت.

این در حالی است  که مطابق ماده 60 قانون انتخابات، اعضای هیاتهای اجرایی ونظارت انتخابات حق تبلیغ له یا علیه هیچ یک از داوطلبان انتخاباتی را نخواهند داشت.

در ذیل همین ماده ذکر شده  که در صورت تخلف با رعایت قانون رسیدگی به تخلفات اداری از کسر حقوق، فوق العاده غل و یا عناوین مشابه، حداکثر تا یک سوم از یک ماه تا یک سال و یا انفصال موقت از یک ماه تا یک سال محکوم خواهد شد.

این قانون می افزاید ، چنانچه مرتکب از کارکنان دولت نباشد از عضویت در هیاتهای اجرایی نظارت و شعب اخذ رای برای مدت هشت سال محروم خواهد شد.

لازم است نهاد های نظارتی بر امر انتخابات و همچنین کمیته رسیدگی به تخلفات انتخاباتی بعنوان متولیان در این خصوص تخلفات را رصد تا فضای استان برای انتخاباتی پرشور فراهم شود.

دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و همچنین پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری 7 اسفندماه سال جاری در سراسر کشور برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ی

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب