سرویس: استان ایلام
کد خبر: 1765
|
17:29 - 1391/12/12
نسخه چاپی

مسئول بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس ستاد کل نیروهای مسلح:

طرح راهیان نور باید در کشور نهادینه شود

طرح راهیان نور باید در کشور نهادینه شود
مسئول بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس ستاد کل نیروهای مسلح گفت:طرح راهیان نور باید در کشور نهادینه شود.

به گزارش ایلام فردا،سردار بهمن کارگر مسئول بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس ستاد کل نیروهای مسلح در نوزدهمین نشست قرارگاه راهیان نور سپاه و بسیج که صبح امروز(شنبه) در هتل زاگرس ایلام برگزار شد گفت:بار اصلی فعالیت کاروان های راهیان نور در سراسر کشور بر عهده سپاه و بسیج است.


وی افزود: استقبال آحاد مختلف مردم از این حرکت ارزشی افزایش قابل توجهی داشته به گونه ای که شمار افراد شرکت کننده در این طرح فرهنگی و معنوی از 300 هزار نفر در سال های گذشته به نزدیک چهار میلیون نفر در سال 90 رسیده است.

رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس ستاد کل نیروهای مسلح تاکید کرد: رسانه های غربی در سال های گذشته بویژه پس از حادثه تصادف اتوبوس کاروان راهیان نور در بروجن چهارمحال بختیاری با سیاه نمایی و تبلیغات گسترده سعی در ایجاد جو منفی علیه این طرح ارزشی داشتند که مردم ولایت مدار از جمله جوانان و نوجوانان کشور با حضور گسترده خود این حرکت آنان را با شکست روبه رو کردند.

سردار کارگر ادامه داد: طرح راهیان نور باید در کشور نهادینه و مقررات و قوانین آن نوشته شود و در هیات دولت به تصویب برسد.

وی اضافه کرد: این سند اکنون در ستاد کل نیروهای مسلح در حال تدوین است و باید با شتاب بیشتری برای تصویب به هیات دولت ارائه شود.

وی همچنین از اجرای طرح ˈاستاد- راویˈ در پژوهشگاه معارف و دفاع مقدس خبر داد و تاکید کرد: این افراد باید پیشینه حضور در جبهه ها و دفاع مقدس را داشته و از قدرت بیان مناسبی نیز برخوردار باشند.

سردار کارگر نقش راویان دوران دفاع مقدس را در شناساندن و تبیین هر چه بهتر ارزش ها و رشادت های رزمندگان اسلام مورد تاکید قرار داد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود جانفشانی ها و رشادت های مردم ایلام را در دوران دفاع مقدس ستود و گفت: مردم این استان با وجود مظلومیت و کمبود امکانات بخوبی در مقابل دشمن ایستادند و از مرزهای ایران اسلامی حراست و پاسداری کردند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد