سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 1759
|
20:40 - 1391/12/11
نسخه چاپی

نقد عملکرد یکساله نماینده حوزه جنوب/

قطار توسعه حوزه جنوب چرا متوقف شده است؟؟

قطار توسعه حوزه جنوب چرا متوقف شده است؟؟
چرا حضورتان در شهرستان ها کمرنگ است؟؟ آیا بهتر نیست به جای حضور بی ثمر در برنامه تلویزیونی به روستاهای محروم حوزه انتخابیه تان سرکشی کنید؟؟ اساسا چرا در سال اول نمایندگی تان حتی به یک روستا هم سرکشی نکرده اید؟؟

امروز روزی است که باید آینده بچه های خودمان را رقم بزنیم چون 15 سال دیگر بچه هایمان شغل و مسکن میخواهند و باید الان به فکر باشیم.


چه بسا اگر 15 سال پیش کسی به فکر بچه های الان ما بود الان لیسانسه هایمان بیکار نبودند.

این جملات را اهالی حوزه جنوب و به ویژه مردم با فرهنگ و اندیشمند شهرستان آبدانان به خوبی بیاد میاورند. جملاتی که 1 سال پیش از زبان کسی برآمد که میخواست آینده ما را رقم بزند.

بله علی محمد احمدی کاندیدای دیروز و نماینده امروز کسی که1 سال پیش به عنوان نماینده مردم حوزه جنوب استان ایلام برگزیده شد.

حال که 1 سال از نماینده بودن ایشان میگذرد میخواهم به عنوان جوانی آبدانانی و البته بیکار که فوق لیسانس مکانیک دارم به نقد عملکرد یکساله نماینده محترم دوره نهم بپردازم.

جناب دکتر 1 سال پیش گفتید الان بچه های ما کارخانه و ورزشگاه و امکانات در شهرشان ندارد.

از کارخانه سیمان دهلران شروع میکنیم که در دوره دکتر آذر شروع شد و در دوره نماینده قبلی هم پیشرفت خوبی داشت و با 92% پیشرفت فیزیکی به شما تحویل داده شد:کارخانه ای که در سال جاری کارکنان آن حقوقی دریافت نکردند و به دلیل کمبود اعتبار عملیات اجرایی اش عملا متوقف شده است.

سد دویرج میراث نماینده دوره هفتم و سد میمه که با دعوت وزیر نیرو از سوی عزتی شروع شده بود اکنون به حالت نیمه تعطیل درآمده است.

از راه آهن،فرودگاه،پتروشیمی،پالایشگاه و بازارچه مرزی و دانشکده کشاورزی دهلران چه خبر جناب دکتر؟؟

گازرسانی به دهلران و آبدانان که با حضور مدیرعامل شرکت گاز کشور در دوره نماینده قبلی شروع شده بود ، چرا به یکباره متوقف شد؟؟ 

تا به کی مردم شریف آبدانان باید برای تامین گاز خود در صف های طویل نمایندگی کپسول بایستند!! گازرسانی به آبدانان منافع چه کسی را به خطر می اندازد؟؟

کارخانه سیمان آبدانان چرا متوقف شد؟؟ 

تونل کبیرکوه که با حضور وزیر راه و ترابری و پیگیری های آذر و عزتی کلنگ زنی وآغاز شد تا آبدانان را از بن بست خارج کند چرا به یکباره رها شد؟؟ 

چرا عملیات اجرایی سد سیکان متوقف شد؟؟

طرح عظیم صنعتی استیل که با حضور وزیر صنایع و معادن در شهرستان دره شهر کلنگ زنی شد و تا سال گذشته هم از پیشرفت فیزیکی قابل قبولی برخوردار بود چرا به یکباره تعطیل شد؟؟

ناحیه صنعتی بدره و ماژین از یادگارهای نماینده قبلی چرا پیگیری نمی شود؟؟

اساسا چه شد که حوزه جنوب به این روز افتاد؟؟

الان اگر خودکاری در دستمان بگیریم و به شهرک صنعتی آبدانان برویم باید بروی نام تنها کارخانه تولید لبنیات آبدانان هم که در سال اول نمایندگی جنابعالی تعطیل شد خط قرمزی بکشیم تا دیگر حتی یک کارگاه تولیدی هم نداشته باشیم!!!

چه شد که به یکباره سه شهرستانی که در حال توسعه بودند به این روز افتاده اند؟؟

قطار توسعه حوزه جنوب چرا متوقف شده است؟؟

چه کسی باید پاسخگوی سرنوشت مبهم جوانان این دیار باشد؟؟؟

چرا داشته هایمان را از دست دادیم؟؟

جناب دکتر احمدی چرا در سال اول نمایندگی حتی یک نطق هم در مجلس برای بیان مشکلات حوزه انتخابیه تان نداشتید؟؟

چرا حضورتان در شهرستان ها کمرنگ است؟؟ آیا بهتر نیست به جای حضور بی ثمر در برنامه تلویزیونی به روستاهای محروم حوزه انتخابیه تان سرکشی کنید؟؟ اساسا چرا در سال اول نمایندگی تان حتی به یک روستا هم سرکشی نکرده اید؟؟

چرا از وزرا دعوت نمی کنید تا به حوزه تان بیایند؟؟ 

در پایان امیدوارم داشته های حوزه جنوب که الان در حال از دست رفتن میباشند با پیگیری های شما حداقل به همان وضع گذشته برگردیم.

جوانی تحصیلکرده اما بیکار از شهرستان محروم آبدانان

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب