سرویس: اجتماعی
کد خبر: 17475
|
07:03 - 1394/08/26
نسخه چاپی

فرماندار آبدانان عنوان کرد/

اشتغال چهار هزار دانشجو در دانشگاه های آبدانان

اشتغال چهار هزار دانشجو در دانشگاه های آبدانان
فرماندار آبدانان از اشتغال 4هزار دانشجو در دانشگاههای آبدانان خبر داد.

به گزارشايلام بيدار به نقل ازآبدانان خبر، فرماندار آبدانان با اشاره یه استعدادهای علمی آموزشی این شهرستان گفت: اکنون چهار هزار دانشجو در دانشگاه های دولتی و آزاد این شهرستان تحصیل می کنند.

"مجید عسگری" فرماندار آبدانان گفت: این دانشجویان در سه مرکز آموزش عالی آزاد اسلامی، علمی کاربردی و پیام نور زیرنظر180مدرس و عضوهیات علمی در30 رشته کاردانی و کارشناسی مشغول به تحصیل هستند.
عسگری از جذب 40 دانشجوی مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه آزاد اسلامی آبدانان خبر داد و افرود: علاوه بر این، 3600 نفر دیگر از جوانان این شهرستان در دانشگاه های معتبر سایر استان های کشور مشغول علم آموزی هستند.
وی دانشگاه را مایه رشد فرهنگی و توسعه متوازن دانست و اضافه کرد: یکی از رسالت های ثابت و بسیار مهم اسانید و دانشجویان، هدایت افکار عمومی و تقویت دانایی و داناپروری است که این موضوع با ارزش، زمینه ساز نرقی و پیشرفت جامعه است.
فرماندار آبدانان با بیان این که سیاست دولت توسعه کرسی های آزاد اندیشی در دانشگاه ها است گفت: اسانید و مدرسین و جوانان دانشجو باید با ارائه راهکارهای مفید و گوشزد کردن نقاط ضعف، دولت را در حل مشکلات جامعه یاری کنند.

 

انتهای پیاس

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد