سرویس: اجتماعی
کد خبر: 17465
|
08:11 - 1394/08/25
نسخه چاپی

معاون اموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان:

طرح تدبیر در مدارس ایلام اجرا می شود

طرح تدبیر در مدارس ایلام اجرا می شود
معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش ایلام گفت: طرح تدبیر مدارس ایلام با هدف بهبود مدیریت مدارس ابتدایی اجرا می شود.

به گزارشايلام بيدار به نقل ازروشنا، "مهر انگیز جلیلیان"، معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش ایلام از اجرای طرح تدبیر در مدارس ایلام خبر دادو گفت: طرح تدبیر به منظور بهبود مدیریت مدارس ابتدایی با هدف کمک به مدیران در ارتقاء عملکرد مدارس و توسعه شرایط تحقق اهداف آموزش و پرورش دوره ابتدایی تهیه و تدوین شده است.

وی مهمترین و اصلی ترین هدف اجرای این برنامه را بهبود فرآیندهای مدیریت مدرسه به منظور ارتقای سطح عملکرد و کیفیت آن، نهادینه سازی برنامه محوری در مدیریت مدرسه، تقویت فرایند ارزیابی مستمر برنامه ها و فعالیت ها با تاکید بر خودارزیابی، بهبود سطح عملکرد مدرسه در برنامه ها، فعالیت ها و اقدامات و توسعه و تقویت فرهنگ مشارکت و کارگروهی در مدرسه برشمرد.

معاون آموزش ابتدایی آموزرش و پرورش ایلام مجموع مدارس ابتدایی این استان را 730 مدرسه با جمعیت دانش آموزی 52هزار نفر عنوان کرد و افزود: این طرح در مدارس دولتی و غیر دولتی شهری، روستایی و عشایری با مدیریت مستقل در سال تحصیلی جاری آغاز شده است.

وی ابراز امیدواری کرد اجرای این طرح در کیفیت عملکرد مدیران مدارس ابتدایی برای بهبود سایر فعالیتهای آموزشگاه ها موثر واقع شود.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد