سرویس: ورزشی
کد خبر: 17398
|
08:23 - 1394/08/21
نسخه چاپی

در ایلام/

جشنواره المپیاد ورزشی دانشگاهی برگزار می شود

جشنواره المپیاد ورزشی دانشگاهی برگزار می شود
مدیرتربیت بدنی دانشگاه ایلام از برگزاری هجدهمین جشنواره المپیاد ورزشی دانشگاهی در ایلام خبر داد.

به گزارشايلام بيدار به نقل ازایلام رصد، دکتر "مژگان صالحی پور"، مدیر تربیت بدنی دانشگاه ایلام به اهميت ورزش در امر ارتقاي سلامت، شادابي و نشاط روحي دانشگاهيان اشاره و اظهار داشت: لزوم فراهم نمودن زمينه‌هاي لازم جهت ترغيب و تشويق بيشتر دانشگاهیان به امر ورزش، در راستای ایجاد سلامت و نشاط آنان بسیار حائز اهمیت است.

صالحی پور باتوجه به این مهم، به بیان فعالیت ها و تلاش دانشجویان در این حوزه پرداخت و گفت: درتابستان94  دانشجویان دانشگاه ایلام، در المپیاد همگانی دختران و پسران شرکت نمودند که دختران و پسران این دانشگاه به مقام دوم دست یافتند و دانشجوی معلول ما توانست مقام اول کشور را کسب کند.

وی اضافه کرد: در مسابقات کشتی فرنگی و آزاد دانشگاه توانست علاوه بر کسب مقام اول و سهمیه ی ورود به المپیاد دانشجویی  که به میزبانی دانشگاه فردوسی مشهد برگزارمی شود را نیز بدست آورد.

صالحی پوراضافه کرد: در بخش تکواندوی دختران نیز کسب یک مقام طلا و سهمیه المپیاد دانشجویی مشهد را حاصل تلاش دانشجویان این دانشگاه دانست.

مدیر تربیت بدنی دانشگاه ایلام با بیان علاقمندی و استقبال دانشجویان از برنامه های ورزشی دانشگاه، اعلام کرد: هیجدهمین جشنواره ورزشی درون دانشگاهی در 5رشته ی دختران و 5 رشته ی پسران در این مرکز آموزش عالی برگزار  خواهد شد.

وی با اشاره به مقام دوم تیمی رشته بدمینتون پسران و کسب سهمیه ورود به المپیاد ورزشی دانشگاه های کشور، بیان داشت:  دانشگاه ایلام، در رشته های تیمی؛ فوتسال دختران، فوتسال پسران، هندبال دختران و هندبال پسران و در رشته های انفرادی؛ همچون تنیس روی میز دختران، تنیس روی میز پسران، کاراته دختران، تکواندو پسران، بدمینتون دختران و پاورلیفتینگ پسران ازنیروهایی فعال آماده و پر نشاط  برخوردار است.

صالحی پور ضمن تقدیر از دانشجویان ورزشی دانشگاه خاطرنشان کرد: تیم‌های تکواندو، کشتی فرهنگی و آزاد دانشگاه ایلام با درخشش مهتاب احمدي، عيسي حيدري، آرمين رحمتي، سعيد نازي، محمد نوروزي و  محسن آبساران با حضور در مسابقات المپياد ورزشي دانشجويان سراسر کشور منطقه ۸ با کسب سه مدال طلا و سه برنز، سه سهميه المپياد ورزشی دانشجویان کشور را  از آن خود کردند.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب