سرویس: استان ایلام
کد خبر: 17287
|
07:08 - 1394/08/16
نسخه چاپی

فرماندار ایوان با اشاره به وقوع سیل اخیر عنوان کرد/

عدم دسترسی به شش حوزه راه روستایی و عشایری ایوان

عدم دسترسی به شش حوزه راه روستایی و عشایری ایوان
فرماندار ایوان گفت: بر آورد نهایی خسارت سیل به ایوان بیش از 450 میلیارد ریال است.

به گزارشايلام بيدار به نقل ازجویزر، "معروف بسطامی"، فرماندار ایوان گفت: در حال حاضر دسترسی به شش حوزه راه روستایی و عشایری با 26 خانوار به علت طغیان رودخانه و تخریب پل امکان پذیر نیست وتلاش مسوولان تامین آذوغه، آب و مواد مورد نیاز این مناطق که هنوز فاقد راه های دسترسی هستند، می باشد.

بسطامی اظهار کرد: درخصوص میزان خسارت های وارده به شهرستان در مجموع و پس از استعلام گزارش های دستگاه های مختلف ، میزان خسارت های وارد شده ناشی از سیل اخیر به شهرستان ایوان در همه زیربخش ها، بیش از 450 میلیارد ریال برآورد شده است.

وی افزود: با توجه به هشدار هواشناسی برای احتمال آبگرفتگی معابر با ورود سامانه بارشی در روز های پایانی هفته جاری، با همکاری دستگاه های عضور ستاد بحران و در سریع ترین زمان ممکن همه مسیل، سیلند و جداول شهرستان لایروبی و آسیب های آنها ترمیم وتعمیر وهمه معابر عمومی نیز از سنگ و گل و لای حاصل از سیل پاک شد.

فرماندار ایوان ادامه داد: به همه عشایر کوچرو و روستا های حاشیه رودخانه ها توصیه اکید شده که از نزدیک شدن به این آبراه ها اجتناب ورزند و عشایر کوچرو به مناطق امن انتقال مکان کنند تا از آسیب بارش های پایان هفته در امان بمانند.

بسطامی یادآورشد: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده از سوی ستاد بحران استان، صاحبان خسارت دیده منازل داخل شهر به فرمانداری و بخش ها به بخشداری ها، کشاورزان به جهاد کشاورزی، عشایر به امور عشایری و صاحبان صنایع به صنعت، معدن و تجارت برای پیگیری خسارت های وارده شده به منازل و مایملک خود مراجعه کنند.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد